Demà divendres 18 d'octubre a les 20 h, el Fraikin BM Granollers reb a l'Angel Ximénez Puente Genil al Palau d'Esports de Granollers.

L'equip granollerí arriba amb molts minuts acumulats però amb bones sensacions després de disputar un gran partit davant el Montpellier Handball. Per la seva banda, l'equip visitant no ha començat la competició de la millor manera, ja que només ha aconseguit un empat i quatre derrotes.

Així mateix, el porter del Fraikin BM Granollers, Roberto Rodríguez ha mencionat "Puente Genil malgrat els resultats irregulars, és un equip que té bons jugadors i amb experiència. El que no ens permet relaxar-nos el més mínim, haurem de continar demostrant el nostre millor nivell per emportar-nos els 2 punts."

L'entrenador Antonio Rama mostra serietat davant aquest matx:  "Aquest partit ens enganxa en mig de dos partits molt importants de competició europea. L'equip té necessitat de puntuar. És un equip molt perillós, amb jugadors amb molta experiència, per això haurem de fer un partit molt seriós per seguir puntuant a la lliga."

bmgstore_banner_web-1.png

Fraikin KH7-nou  coaliment SAGALES AjGranollersEuromadi-1La mútua de Granollers