Álvaro Ruiz intentant superar la defensa del BM Guadalajara. Temporada 2013/14

Després de la primera victòria dels granollerins aconseguida davant del públic de la ciutat, l'equip vallesà es batrà contra un difícil BM Guadalajara que la darrera jornada va posar les coses molt difícils al respectat Naturhouse La Rioja.

Avui al migdia, i després d'un darrer entrenament al Palau, l'expedició del Fraikin BM Granollers emprendrà ruta direcció Guadalajara, destí on dissabte a les 18:00 hores es disputarà la tercera jornada de lliga Asobal.

L'equip de Carlos Viver i Antonio Rama arriba a la tercera jornada amb un molt bon estat anímic després de la primera victòria aconseguida el passat dissabte a casa contra el Juanfersa de Gijón (27-19). Uns primers dos punts que han portat a l'equip la tranquilitat necessària per entrenar i preparar, com cal, aquesta propera lluita contra un rival força complicat.

Els de Guadalajara, dirigits per Cesar Montes, sumen de moment una victòria contra el Juanfersa de Gijón (21-28), i una derrota el passat cap de setmana davant el Naturhouse la Rioja (27-29). En aquest darrer matx, els de Montes no van posar les coses fàcils als de Logronyo, que finalment es proclamaven vencedors amb un disputat i ajustat 27-29. Un resultat que ha provocat una fam de victòria en els Castella la Manxa, que segurament, serà un rival complicat pel Fraikin si a més contemplem que estaran rodejats del seu públic.

Els vallesans emprenen el seu segon viatge de la temporada amb ganes de poder tornar amb els dos punts. Conscients de que s'enfronten a un dur rival, uns dels seus màxims objectius seran: mantenir el bon joc en defensa que porten treballant des de l'inici de temporada, i millorar en

Adrià Figueras i Guilherme De Toledo

l'atac intentant fer-lo més col·lectiu. Segons declaracions del tècnic Carlos Viver: "És un rival bastant complicat, molt versàtil i que pot defensar en 5-1 com en 6-0. Esperem poder millorar el nostre atac i que les continuïtats puguin fluir una mica més".

Baixes del Fraikin BM Granollers pel partit contra el BM Guadalajara:

Adrià Figueras - Consulta el Perfil
José de Toledo - Consulta el Perfil

L'encontre es podrà seguir a través del Twitter Oficial del BM Granollers (@BMgranollers) i per Ràdio Granollers Esports amb les veus de Pol Estopiñan i Aleix Agudo.

Recordem que una hora abans del partit del Fraikin (17:00h), les noies del KH-7 BM Granollers disputaran el primer partit de lliga a casa davant el Cleba de León. Si  ja disposes del carnet de soci únicament et caldrà presentar-lo, sinó podràs comprar l'entrada (2 i 6€).

Escolta la prèvia de Carlos Viver: "Los dos puntos en casa nos han dado tranquilidad" http://bit.ly/XKH8Il

Meritxell Martin Reina