Plantilla de l'Infantil Femení KH-7 BMG. Foto: X. Solanas

"Ens agrada que les nostres jugadores tinguin clar que aquí no guanya la que més gols marca, sinó la que fa que entre totes sigui millor", Sandra Pérez ens posa en sintonia abans del derbi que l'Infantil Femení jugarà dissabte al migdia contra el BM La Roca.

"La temporada es molt llarga, i els objectius que tenim són molts, més que objectius volem que les nenes gaudeixin jugant a l'handbol, que ho passin bé i que vinguin cada dia als entrenaments i als partits i això els aporti moltes coses. En quan al joc, es tracta d'una etapa de formació i la veritat és que tenen moltes coses per aprendre i millorar. Nosaltres esperem que, poc a poc, siguin menys mentre gaudeixin i aprenguin". Explica Sandra Pérez, entrenadora de l'infantil Femení KH7 BMG Granollers. La veritat és que l'handbol formatiu és exactament això, gaudir i aprendre com equip a través dels reptes que es plantegen durant la temporada. I el del proper dissabte, a les 12:30 al Palau Olímpic de Granollers, n'és un exemple. El BM La Roca visita a les joves granollerines en el derbi vallesà de la categoria. InfantilKH7-Femeni

"El rival al que ens enfrontem dissabte és, potser, el partit que més expectació genera entre l'equip. La rivalitat que suposa jugar contra el BM La Roca i l'estat de la classificació actual, ens enfrontem primer contra segon igualats a punts, farà que el partit de dissabte sigui decisiu de cara a desempatar aquesta igualtat", explica Sandra Pérez. Tot i això, Pérez assegura que com a tècnica valora molt positivament la temporada de les nenes "les noies estan treballant molt des del principi i tenen clar que qualsevol equip, si no juguem com sabem, ens pot guanyar". Amb la defensa com a punt fort, les joves de Granollers seguirant treballant per millorar aquells aspectes en que tenen més mancances "tenim un equip molt compensat on les noies es complementen entre elles i si una no arriba, hi ha una altra que fa la feina". L'equip capitenejat per Laia Román i Martina Capdevila, afronta el derbi amb la baixa per lesió d'una de les jugadores importants per l'equip, però Pérez està segura que el bon estat de forma i les ganes compensaran els nervis, i donaran el millor de sí per endur-se els dos punts.

Així doncs, dissabte a les 12:30 al Palau Olímpic de Granollers, l'Infantil Femení KH7 BMG s'enfrontarà al BM La Roca en un derbi vibrant en la lluita per la primera posició de la classificació.

Laura Lanau i Mireia Portabella