Les jugadores del KH-7 BM Granolleres celebrant la victòria als quarts de final

El KH-7 Balonmano Granollers juga aquest cap de setmana la primera fase final de la Copa de la Reina de la seva història. El primer pas seran els quarts de final davant l'Aula Cultural divendres a les 12:00h

El rival del KH-7 BM Granollers pels quarts de final de la Copa de la Reina és l'Aula Cultural de Valladolid, que també debuta en una fase final s'aquesta competició. El conjunt vallisoletà es va estrenar a la Divisió d'Honor Femenina l'any passat, on va fer un molt bon primer curs acabant-lo per la zona mitja de la classificació. L'equip dirigit per Miguel Ángel Peñas està fent una temporada espectacular: ha sumat nou victòries i sis derrotes i es troba a la cinquena posició de la taula, però sobretot està causant molt bona impressió als seus seguidors i equips rivals.

Imatge del partit de la primera volta de la DHFPer part de l'Aula Cultural destaca l'extrem Amaia González de Garibay, una de les màximes golejadores de la lliga, amb 81 gols anotats. La que més vegades ha marcat és, però, Alicia Fernández (91), una de les noves incorporacions d'aquesta temporada procedent del Balonmano Porriño. També són importants Isabel Calderón (63) i Cristina Cifuentes (54), i la seva portera, Lulu Guerra, és també una peça clau dins del conjunt vallisoletà.

L'Aula Cultural ja va passar pel Palau d'Esports i va haver de lluitar de valent per endur-se els dos punts (25-29, pots llegir la crònica aquí). Recordem que el conjunt que dirigeixen Villanueva i Cuesta es va classificar als penals davant el Balonmano Porriño per primera vegada a la seva història per a aquesta competició.

Tota la fase final es disputarà a Castelló el 20, 21 i 22 de febrer. La Federació Espanyola ja ha anunciat que es podran seguir tots els partits per streaming a la seva web, i les dues semifinals (una en diferit) i la final per Teledeporte. El quadre i els horaris queden així:

Copa de la Reina

Pots consultar més dades i més informació a la web oficial de la RFEBM: http://bit.ly/1CA4yzK

Ariadna Cañameras

Equip de comunicació del BM Granollers