Del Arco intentant superar la defensa del Naturhouse. Foto: Carmelo Betolaza

L'equip vallesà es llueix a Logronyo després de guanyar l'etern rival de la lliga, el Naturhouse La Rioja. Importantíssims dos punts que seveixen per escurçar distàncies i tornar a visualitzar ben d'aprop la segona plaça.

El Fraikin BMG es va emportar ahir els 2 punts després de realitzar un partit d'alt nivell guanyant a un equip Champions, el respectat Naturhouse la Rioja. L'equip, de Jesús González, que va ser capaç de guanyar el gran PSG en el darrer partit de Lliga de Campions, no va pdoer amb un Fraikin envoltat en flames a qui només li valia guanyar.

Una primera part marcada pel protagonisme ofensiu, amb alternatives al marcador però, on el Fraikin va poder portar clarament el compàs de l'encontre durant primers 15 minuts. Posteriorment, els de la Rioja van aconseguir donar la volta a un matx que es preveia duríssim. Els de Granollers, sense perdre la compostura, van continuar lluitant i mostrant un alt nivell, sobretot en atac. Això es reflexava gràcies als gols de Del arco (6 gols) i a la connexió amb Nicklas Grundsten (3), els millors del BMG. Per part de la Rioja, Luis Felipe Jiménez (3) i l'ex barceloní Albert Rocas (3), es mostraven com els més perillosos en atac de l'equip local.

Naturhouse-Fraikin1

La segona, estaria marcada per la igualtat i rivalitat entre els dos equips que es separaven en l'electrònic per rendes de més 1 durant gran part de la meitat. Arribats al minut 50, la guerra estava servida en produir-se l'empat a 26 entre ambdós euquips.
El Fraikin no aturava la seva dinàmica i feia un parcial de 0-4 que el situava amb un victoriós 26-30, amb grans defenses per part vallesana i un Pejanovic entonat sota als. Amb el +4 pels de Carlos Viver, JJ González demanava el seu últim temps mort per canviar la dinàmica del seu equip i donar opcions a apropar-se als catalans. Aquest resultava i els locals feien ràpidament un parcial que el situava 29-30 el minut 57. Aquest feia perillar la victòria pels nostres. No obstant això, el Fraikin va prémer l'accelerador a temps i a fons en uns minuts finals amb un estelar Adrià Pèrez, autor de 4 gols durant els darrers 10 minuts de partit i unes importants aturades de Pejanovic.

A grans trets, ha estat un matx amb moltes alternatives al marcador, però on el BMG ha sabut ser més solvent en els moments més importants del joc. Tot i les hores de viatge després del desplaçament i la victòria a ST.Petesburg,el l'equip vallesà ha mostrat una de les millors versions de la temporada amb un enorme 30-33. Gràcies a això, l'equip es torna a acostar a la segona posició de la lliga. Aquesta victòria també suposa guanyar-li el gol average al Naturhouse davant un hipotètic empat a punts.

Dissabte a les 16:00 hores al Palau d'Esports el Fraikin tindrà el segon objectiu de la setmana, aquesta vegada amb Europa. Ara ens toca a nosaltres rebre el romanès Constanta (Romania), i, desitgem fer-ho amb molt soroll i tots vosaltres a les grades del Palau per ajudar a l'equip en la seva lluita europea.

El partit d'ahir en imatges al  següent enllaç: http://bit.ly/1wjxfw7

30 - NATURHOUSE:Aguinagalde (p), Sánchez Migallón (3), Stenmalm (3), Rocas (5), Cacheda (5), Ángel Fernández (4), Eilert, Gómez Lite (p), Juanín García (1p), Luisfe (6), Víctor Vigo (2), Pedro Rodríguez, Jonovski, Javier García y Romero (1).

33 - GRANOLLERS:Pejanovic (p), Blanxart (1), Marc García, Resina (1), Álvaro Ruiz (5), Grundsten (4), Guilherme de Toledo (5), Del Arco (8), Pol Sastre (p), Marc Cañellas, Adriá Pérez (5), Adriá Figueres (3), Solé (1p) y Salvador Puig.

Javi López
Equip de Comunicació del BM Granollers