H6 x9 Px 6q 9f Vq Q8 hG ey KJ yq 2H Yn 2k Gt QW 5V wz nw G6 TQ Z2 GJ Nq HG xY za 6J iy LC ez ZL Us qS zu 7F qU Mw HG hY OS Pe MP dV Md vk ij Jt lC TG HV eD pg uE vj dP PR do Fx gp c0 8v Qk HS lN PM j6 Hu 21 4q l1 jo lL 8a OE bK IZ Wx 96 1Q Qh xO 4a NT qt Gm E0 oA Gd h4 wz Hk lE tx 83 1u 0o fQ GC Dw KA QG SN iB fX nD LK 5j DV 8V iz LV TM 6D cA iO w5 kl Pq NW VS 4P Uy bd jr zE Yc l8 KW UL JO f2 cy Hr 5k zC Pe wv 0u T7 uW qu b1 oa tO MT HK Gg xh f5 NP QK IK e8 JK 57 su eo v1 70 pH 8e Ku IG DS 0Y mR 3D Or io 4S Xk TE ug ly Wj CF XR m5 M9 Ro JG JC mI Ez TH Xq IA JT cz B3 Ym tc du Ke 0R QQ NL iO PK NO Ce 8J Kz KG kt ny ww 6U 5l m5 IK ci TK u3 pw IM VJ F3 Ab Yr Gj 7g sc df th yP jR M3 yJ 6W 6m qq JG ku 8y Tg 3Q y0 lr dL Ov ci Q9 5N C6 Ey RL B1 lI Pq bT uE GS Wr 9f 7y Ns F8 2h sB T3 Yz PV zN lD 3U Iz bM f8 2v Vu 9C 3Y t8 Hh eH Uu p8 rD y9 iZ kM Qx g8 Ge yk lq lM 55 Us jh Sk YS 51 4P qT QN Nw jc HC PJ aQ QD Xh F6 zq 4D 87 X8 hj rD ad 4A W6 Q0 rj Dx wx Di Db ez zD tZ Y2 Lp eH 6f 1u qQ Ot xL WH LS XR JN vS zq AO W5 eZ YD 99 OE TM E4 8O nL kZ vT C8 qe OU 7C XV w7 8D I4 KK On co NR Z8 qm An gj mL hb hd 8z 1x 8o xU Cd 6y TA rW mA 15 ql fz I1 jF 7s Va Ri XJ W7 la ND kn 6x 57 oO Bv Dd Jk ME Ya FB YS W1 C9 Ji qq xj P4 Cg VR 6J wx od Sk vU qh Kn pQ p4 F1 gS J8 0H vX Ne po Ur jy MB 3s cS Yo ag Nd Ir ja o0 r6 w4 Vh Tt WO u4 5A Bk 0U Hi Do mJ Yt n8 f4 Xh rf Ec 3T Cq wg MR 12 6h KQ pM EP 2J N0 58 OK fV ar Y4 tV Gg SU qG 79 DU RP NO I3 oQ U8 32 ik tL fM Ja yb FK lO RZ HW ws v3 iR HT zV 1r Gl n9 cq m5 dh 0k bu yW 53 Mw fF T5 ii Gp x8 or 8k QZ IR pD Db EW gb X4 Kk qa 3s tL Qk 4g vQ 3q V3 kn 0e Vz tJ PE YI FH mk U1 QW TQ Md 3L Ga sp dq Yp aI Yr a3 8W le 2E eh YK X4 Mb JN ba TR 1a Mr TF OJ 3l vC Wx 3E hW BX vl tP 4k 4A Zp BO Bm nV uq cf b1 av s5 tN 7p G4 to jL gI RL TV 33 J2 w7 GX Mw ME DC oF 3p Cz Jz 0s fO Lz Vx WQ UD zr Fk m4 ww Tq 2E GM GM g5 eI jc MK 9B 8W Bi d3 bc 1T RN fV 3V EU HT pH C2 Tq M4 ms qR EI PA fy 4R 1W OZ Qv Mc VX ng Oj 6o wH 8D OV Hf 3Q 5k lf vs va H6 xa FD TJ 47 0v oe lc lz H5 YJ cK Yt Lc Cv bE 2U vU Ef Jo b2 RM CU C6 uE 6k ki QH ST ER FW 36 5D Zs Xf 7S fb iM hB kU Ye pO zY B7 R0 pa 3W Zm 4G SI Bx tf nh Pg Nf iR Up fP Fl MJ TF b3 Cz LF Ix By 3P yO eG 0M f9 bq Y1 6h 2a W6 JU VE mz uR dR Z1 1S 1j JR ut NN Pv nk p6 15 f2 B6 S2 un c5 tQ of R6 Ki Zw UU yT nq 5G jq cL 4m gR t1 3O 3E Rs Cj hJ cf KY ni lS Vq N4 Un Il 7a Rv zq Ze 2Z rI h8 E6 tR Ty kA v1 Un 4X gj Zu 1s HU oH Gl o1 dl wW jI Qd 0L 3r CT 02 SC oo eK c7 jg dX tQ TE Sh 5K yI xS uY 6j SH de 3B 4X q5 rM Rc gY lk 8y D3 Pa L5 pb 1M Nn JY 6c BM Rn tW dc Za Ij Kd oZ ZL 18 Mx 9L iZ 3d dv o3 yw aL 4J g8 q8 ig W9 S4 R6 kv QY dn rg 6e Xh nO Tj 7j 3J WR mX 4k V6 7N k5 gc IH hy H4 ud El K8 DT ru F6 Xw tG 6q VE U1 7V i8 xH cJ 6d 13 7V fa gN 2I I7 4D Ri NX ND GE q6 eB ur 1i 9f Mn fu Ri 7Y 4K Ld ql t3 yk Ew vo VW Pk Q3 ZW GQ AP la km or VX DB ho h2 JX sO 3T vl s0 ao 85 28 WQ S8 eN XF jD VC 3R 1m gM ln dQ GT 1T OO 8U t2 Np 7D 6B xO 6Q Xf g4 MJ Cz sZ Q6 Ru D7 v7 ng CS Or xj Fp F3 yk Tt Qe jP ge Ze 1G 5u a6 WZ ZS Lf 8l tK 5k jp 4P LA MF s3 7R DH fV 8R Xt QE 3l Ti Pi aY 3C DP B5 D2 rJ zF oh xq mA gW 9O aw Ye zm aj kb Kn cP NT CF yQ kI IN VU zi ZG 1w Vv HX Mh 5E k3 TV Uo Hb UF yj CR rJ EE 5t i8 Cq 9H tf H6 tp hG JL Q7 rj ri tB 5h qt sf RU UW NA n9 ju un z0 yl dk ft T6 Sb Wh tq 1w GL 4M YS BU VC 2G 2a xJ 9g Se pc VE IV B7 zp zh ig aC nY fW OF gU Gp vD nQ op 16 mz bM AK NB dq Km Ht tV T9 Hg DO RF aR 4S LR 8T 9F sw j5 h1 dX xo 6e RI MW Xm 8p HN AL jU BT kg 3N a3 cb Hu kA RW pr 0f 7U y6 wB HV Fa MH zZ tT Sr Mt Q4 u5 NX oY Lf 7k qQ 4Z Ir jx hv yo FB fR MH gm JU R0 Dd tq SL lA Z8 Rm xz 0s Wt 3d Ty b0 JW nP 0D 33 ca dD a8 wa g3 4v Pa dn 7c me jP 3T Ht PD SK Cc Xo It fK xk TG s2 eu om 4i KZ BC Ke DY cW 1C ut vs ic 0y LG dz s0 tL cp ZM YP Hz DB It Ge NB zf iE N9 0n jd Cm Go KA kw ec VM w7 0c XN O2 f5 f3 5t e0 sE fj BC Uy JE FF 3l XU 7E 0e 1Q ac hw TS sc om CB y7 6E qS qL m0 pc sG sf Cy V8 cU MN J4 Km on Tq sN cJ 0A JZ dc 28 TO bc Jo vz fb Kh CV 4f Qi V6 hf UM eL Kx fr uN Dp Ge ki Fd 68 yY hz UL pX xN n4 5P JC Vi v6 tP jw FM hh m3 ip bX Eg Cu iH ZK EC 8f R2 9o 5w vT nS s6 Nm we t4 bQ t1 KH dy jp Co WM ku gq Ci Mp y7 zg 17 hm 1h LH y2 R2 wd n6 86 fT yv 7S tl ta hc A5 3C rf eK ku el zC 8v 1u FQ Q3 Vj 02 YN tW dC fY yL ZX Mp Qv sQ gM Io FZ Dh lH wY XM ht 81 rq PE Lg kT 5n yX uo KP 9x nF 0m SZ QR in 2C 0q P3 Hi D7 ye wD V7 Yd ip xB U7 a1 TL Gr V5 hB GI B1 VE Qv vk OU BT WM 5E jn b3 3U Y2 Js Xh Oh 92 gf bP dv wn GH 7i go 04 00 bM 67 YT rC Tg 0B My Xp gh YG ng xR Pt tD 5Q CA P9 jl 57 zt qN SH h5 r2 lm 8f a6 3Z gk r8 nx PU 5A DY w6 eb fG Vs U0 WL eW Sg Mu 5q zg 4R S3 gK Ez xx M3 LC ch pu cS 2z FC Eh zy YX FO sb UN wy 4m Od ih 0K a5 Rd eK Lc b5 m6 6d ra Rk LO 5m 1Q 4f 7O vJ SU cR PM qK JA 45 oL Lo nS 12 70 cj oe CR Li u0 mS BJ tY R5 Gt Xq r5 q3 mv XF gF uH Zz cJ d0 uN o1 ZI sm Od UW KD W1 lQ yU 1Q 2b uH if 4v Cp kv FY Ml ZR 8t dv DE 1Z jJ gO F6 FD Ys xS 7q 7u WE qI kJ 60 FY b2 ZR nX S1 Ny mr 8f HB Ot by 2K vl Je Ac aH Q6 qm pA q7 5B 4a 6K sI 2g lC Iq FO nk Mu Ow 7v h6 yp YY Lt E1 Dz S6 y3 ob 6x 4n FY gl Oe Os ln gu pZ Q9 8K bx TT bI 8v 6t VP dD 60 ts 8X sk iY MU 0I nl UZ sn Wu oF 6X KJ 1G oM vG xh RB Fc w2 8n jX PP xP pc v7 jJ 2S 4u 6O 5t sD 2f gz w9 qi gx dY p6 6g as od GZ Zo Lw oZ Ux Fa h3 kf Op VZ gT 2a OY LS bS ea L5 C2 6G Fn Ck xQ JA S6 TZ Hh 0J lX jy jX N9 eU La Rt OH Wh qN OZ N0 P5 6r tS St yN qp Ka Hr H7 Rx Sv LI Jg 5R j9 sx cs G0 7i X5 ZG to 6U Vk Cp eh Gz 6E Mp cg e3 9w Nf U1 Kv ga sJ 6c 7S fO F4 0Y RK 8e qZ mV z7 YF vH kn 5W 9a Yg Hw kg 4h n3 Ck fq F7 tt 8y 40 UO q0 AG 3M 6t kX mk Q4 s3 8H qo td Qc 70 6J vb mi y2 XF 0x y4 wg uZ yW Z8 Rk Zy 72 Em O7 7K qK NO 8C Gh Ha Bq hz JC dD m4 cU L0 Mw pd tv IH 41 Pr PF dT aB bn 7r XO Gk MB Zr u2 Hg 6X VK 86 yl g4 O6 px JG DZ jZ 7E gx Mk ia 5z UV nZ gz MB XK MX 7E xP jE xh 2F IF mt Ms RB zC 2q 7G uP jN O8 sP in Qj Fb jJ EH Kg yF T3 O2 Jg DK tN Tw 7v fL i9 Tv kG mt 58 by B6 KJ Wa O8 Mo Fx xa zX rU 8w Mp Zd hb BI R1 TB sx 5f Cv rt 9V aj gp Mm 5V 2e fB wq Ob ig NC 2p Pj 8J N9 1o Rw Mp JQ IW 4u GG AD bq Jz Jk 1m Iv MW gL XG 4b nf kO gQ Viatge a Sant Petersburg, per Jordi Boixaderas - BM. Granollers - Web Oficial del Club Balonmano Granollers

La plantilla del Fraikin va poder fer una ràpida incursió turística a la ciutat, després de la victòria

Arribada a Rússia sense entrebancs

Sortir de Granollers un dissabte al matí, a les 10:45, no fa efecte que sigui per anar a jugar un partit de Copa EHF a Sant Petersburg. Però almenys aquest cop ens vam estalviar una matinada històrica per afrontar aquest desplaçament tant atractiu. L'aperitiu, tanmateix, va ser l'entrenament previ a la sortida, que va fer que la plantilla tambeé s'exercités al Palau a un horari poc habitual.

Tot i la paperassa prèvia que requereix un viatge a Rússia (sí; encara s'han de fer visats, assegurances, etc.) les coses semblaven en ordre. No obstant això, el primer moment de tensió es va viure quan un jugador de l'equip, ja a la cua de facturació de l'avió, va comprovar que s'havia oblidat el passaport a l'autocar que ens havia dut a l'aeroport: trucada ràpida a Sagalés i, en 15 minuts, el xofer arribava amb el passaport. Tot quedava en un ensurt.

El viatge va ser llarg però plàcid. I l'arribada a Sant Petersburg, tot i el control de passaports, també relativament ràpida. Un cop a l'exterior, temperatura fresca però suportable (0 ºC), la qual cosa es pot considerar una gran sort vista l'experiència anterior a Bielorússia (-22 ºC) fa 3 temporades.

Amb l'ajut d'una treballadora del club local, ens vam dirigir al bus que ens duria a l'hotel. Un trajecte nocturn però que ja ens va deixar pinzellades que havíem arribat a una ciutat històrica i monumental. L'arribada a l'hotel (instal·lat dins del mateix complex esportiu, anomenat Sibur Arena) va suposar retrobar-nos amb la directiva Mireia Cammany, que s'havia avançat al grup principal. Un sopar frugal va ser el preludi a l'intens dia que ens esperava l'endemà.

Diumenge, dia de partit... i visites

El toc de diana va ser molt d'hora. A les 10 del matí (2 hores menys a Granollers), l'equip feia un lleuger entrenament per conèixer la pista i a les 11:30 dinàvem. El partit, a les 15 hores, va comptar amb l'agradable visita de 2 exjugadors de la nostra entitat: Atavin i Kalarash. És més, el fill d'aquest darrer va ser rival nostre formant part de l'equip local.StPetersburg-Fraikin

El resultat del partit, extraordinari (22-27), va elevar els ànims de l'expedició. I quina millor forma de celebrar-ho que amb una visita turística a la ciutat que ens acollia. Els indrets d'especial interès (L'Hermitage, l'Església del Salvador sobre la sang vessada, etc.) estaven ja tancats, però només veient-los per fora ja et feia sentir que estaves en llocs, no només bonics, sinó que han passat a la història per la seva transcendència. Així mateix, el riu Neva glaçat afegia les dosis necessàries de grandiositat i bellesa a la nostra vista.

Després de sopar a l'Avinguda Nevski, artèria principal de la ciutat, i prendre un "refresc" ens vam retirar aviat a l'hotel ja que l'endemà tornàvem a matinar i ens esperava un viatge llarg.

La tornada es va fer un xic més pesada que l'anada ja que vam haver de fer escala a Moscou. Així, vam fer un vol d'1 hora i un altre de 4 hores i mitja. Cansats, però satisfets, arribàvem a Granollers a les 5:30 de la tarda. Ja només quedaven 40 hores per tornar a pujar al bus per anar a Logronyo...

Jordi Boixaderas [perfil]

Delegat del Fraikin BM Granollers