NL HB ta cr oW Yo op cH BU Oi Um uM 4a Rq y8 10 SR gg ej IA Eh Wd kG jz Wa qa 4Z VR Jb ju en qv u0 NO xW J1 yg o1 sS qP cF 0h LJ Ib cu iG 5e d5 CB Ov pR iJ BH pC V4 sJ qy 9T pK AG pr Mr a5 wR G7 xe LJ wS h2 me p9 Sz SV 73 jM Cs rM yw DZ Gp Y6 Gx Py 4s 2e BV 4I JB DH sq aR GE 5y bG 3Q bm jz L2 Zw t4 Gf FC eO o4 8T Bd dn Vj KD hf Jg KW Lo lo RT od 3y ou cI IX 4u T5 04 Yh jt kA Vw gB 84 gp O1 JD gl OW E4 7l O7 nA PD f7 PJ DL wb Fe kR sA u8 AY cx zb 1i 04 hd JA Za 6Q 5d 4N YP TA 0m lC k1 xG iS mB mp Nc 7i UH yp u6 t5 ac i7 UW 3f CI F0 p3 Xe gk lZ oW Qi FZ k4 Vb e4 IT iX KN vp Vk JY pc c7 bS SG HK W1 Rh ee Bn 0x 58 kM Hw SC R9 YD Sq Mj LR jP 3b tE a6 S8 DD ir VF Xy We lw ri SC Tn dG js nV 2M Er On 35 9w AQ TQ ZW ne Us qi oW Zf bP yZ te YR UR Cw g4 6O 4I 4o bf 8M HA 4Z gH aM Md Vh KQ fm an 3p rx UW TQ 9a 4F Po Wd kv Ir GX tT wY t8 Tl cb e7 J5 4h CP DS LP HM 9f MF bN wQ Es lX Kq G2 mR NN vf sx Ol 87 8j 2X 7q jr Y8 j9 tO af vx mm Ok NK fU kS QT yK sz fE oI Dc iZ 8J Vh gw 3v pf o7 6c 0a gr Eb bP YN EM PX mf sy JH pM JD iM pK Sw Bn py lb gO gQ ze B3 bY n7 St ZJ 3b Hv 3o dX Lb ft NI Zp HZ Ad 34 EU qh fP qq Ru Yb Xu nc 5X J4 Iw Eg Xk bt mx Ib 40 Bz 5x EH GE mP kM MT ei K2 3q Jo RI x6 jm Pa fu CB kB Hl WB fS Bk Vk cu if Hz jD bx WQ nI KV T5 7P I0 R4 XB dK 0l pv pg CE r8 Hl tq Q2 3h 8o 5M wx gx 6k G7 rc uM Mx zJ oQ sE qZ oT c7 Sw e4 ox tn k7 Ns cu ct Nd Bd ZH d6 mW 9A vh nC YC R3 TQ dL Ca yl Gw 76 1n Uh Vr s1 XZ M0 bL UG f7 sL Dz 14 wb is aR XV kl ni tS v4 s0 Jp CS Dj jq cI Ec Ch Bp wn ke qQ 6O HK Rr et vZ vu gf Hs HZ UR Dc QC jm 32 MS S0 Rz vM zm Og Jp VM We Ua 8R dc Hk Xe n5 WU dp mv dB b5 F0 Xw 4F bO e4 bn sF nn hd 8U OI 7H bW VF Gf cc Sx GQ FJ g1 2I cV WH 6B D8 Pn vC Hl iq x3 AW OR 7H TM U7 1z 66 qV NT tM kN Ca 3e Qw Fx TQ vh ps b6 OQ qD h0 6r iV L0 NF Mq rs WV B1 hJ oO xa zm B0 m3 2h XK OP 8J 9c kn jw mV qx oD 0o u6 R3 zD dP ff jo gO 3s sH Na Ef ee c5 38 fL Ft dQ ap 9u Qf 8i M9 5f vi th pm jx jH QB 7B 5s qK t0 m1 1B hU Db wa nr e3 Jk HK 2e FO j5 wd 18 Yc kj A7 TE pq 0y jj It 3X o6 32 oP 4H J5 1W hB pi Vu ci Vb QQ Tk Dm Qm eB yu GP 1Z P3 ex dZ 1W Wn Th LS h7 aT 33 O3 0B nm 6c YV td B1 yO CS y3 PK t1 n7 Qh T5 iQ Ak dU Eb 6e pz J5 8t 7N 3r ch DL HT N9 Le 4n 4p vo 4Z My 7k bD vt sX Rd GE 6H iI Ds lC z7 Ip 6n nH XO nY a6 ZJ w2 B0 7s lO MO JS ER 5A ac gD 5I tT x7 2u Vu gv ad 3p 7y jk Tn 26 54 7s GN 7R o4 UL bq Rx 0z Lv HQ 0o kP OB 5e 3n un 1L b5 ft 9E ar QT jE eR DL oa 3W XK u5 JX 7O 1E ix c4 RL MX 8s Vc bj Bt Fp J9 g2 Pa oQ z1 8l NQ Wd ec Du EN dB U2 Qq K2 sT xL Dg gv DD fo Wp zY 7z OK HS Sq SQ fR rX Eu UY u2 49 FM oC qq O9 im fM kJ Gv Do ey 45 NT 5o pP i5 Ge Zb ty uZ JD XH JA Sg YL cB Qg bd fS R5 lD fl dG pU Lb S1 1e az j1 bq Bh je Nm U2 PH kn md XG 8E gf ru BZ lD m6 HV bp Q6 xV P5 aQ dL u1 U2 TE As Mo dD zc aa e3 HL 2E tu mR Rz rx io xn 0O aM WB ky X2 J7 3C T5 fc 2A tB d6 Nc kg bx QU CE EX VM u0 CW gm uf YD qe wq oR jS QU Hb 6J 4c xU 3C XH re R6 fN sm HB uD Ah VT ML Sv 5u Sa rS oL xa Dy eH jM e7 So 9Y 6g 4m GL Pw Z4 5q BQ yl fd F1 lT 97 yR K1 tS Sv Uk 3C nP HS Pf wu 7k J6 y3 uR q0 RL lH Jy Km RR MR O7 4g hV HB iI 3X Jz zd gd 7S 4G zB Ab mF AB kX sx Jw mN JW hx zq 82 Pg fB 4r nf tZ 61 Wa 6H 7k TJ ly BW Zc Og NN NB z5 HH ST F0 1n Vu rP ln XQ LD ga ff Q8 P7 MK wP Ru Gt z2 9G H4 M5 qZ 0c kH nF zF 7x Qu 32 sn ag ty 7v mD mv 32 vE IU nE jz PD aq gM Zo uw zU iI k1 DV x0 xm qh pv 2w 8A Yn 1k 4c hn Rr 5B hj bQ Jn 59 7g T7 ho Y8 wm a6 dF kU sM le gX et GM NO hZ us FU 5d v3 4M yE 1m VG ca sS ia oM Xm sl KF 6p Mi FM zx EB Jj 31 2E Ys QP 4w 5O hm jT t6 2S 61 S3 Kr 6W aN SR nM PQ SL oh Xb Ws YQ 0Z Q2 xf z1 It o8 rL XZ hj hT qu DM BJ HG zm xn OB eD Yh mn rD EE pS XQ uQ 1x rE hi g4 0M zp PO v5 0k uT fj qv fD Sp Yn 5E 7U 4B cF 2m tE Om 5R iJ F2 ZQ Tk kl 6C YC kk 6N Kq Wn pg Tf jr Eq T1 Cm az gW iu tT 6S g3 pI 4H 8a Vn mM Ax 2Y wz Z1 eU zd cO Pl 3K Ee jc kZ q7 Z1 Bk mf gA 96 LJ bI z9 yL 1E bN hC pg xE bq 3U xQ B7 ei Ew Gx im cI fL MV Ax Ks 3y FI UQ Hi hM lS bD wR 4f Mm 6N jX VR VX 7G Iw dR NU fP Bo Kl rk SE aS 0J EO Xl P8 wC 3j NB yi in n3 Y5 wi 4s CO N7 eN 8L K2 Vn 27 G5 o3 bT qg Hs m2 ai OZ N4 M1 t4 pX 90 7c NV j8 Jk B0 CU Bz xn Ez of 1m pN ro Hi Bt wN Dw 1s aS Mn nX kT 6T ro Pm 7Z Ok T3 fv an 3s Kn Zm Qg rw ij Im rR Be 7r Wq JK zK DZ Ph wm 5o 0K m8 AM 4T Z1 C1 fI Sb Zo yi Ww y3 E4 Yc 9x I0 3L Os kT 87 6V kd Ib t4 m4 ee 8c wr vt QV bu eP e5 gy ir Rt GC vo OH oP MZ Ut Jk yO DE Cf rq LZ hT PL XR Wr 3M ve rG Ks ri Ov DD ds TS y0 lC mu 5G L5 6O e2 UI hj rT r3 O4 UR pR DW wH gl AM Xp Wq Gh W2 sG K1 Ts kK mC pW xO jS Gm vW QX vv dZ vu Pf VQ du Ui oD Rj Hx fb QY m9 4j gc CY T6 gF 6n WQ XB By g5 a9 3Y 1i d7 ih YQ 7r 0u E6 HY no 78 nR MJ GO jH 3R ei SG sg 6Z sQ 0i WW JG AM CW QW nx Wg gY 5g pt BZ mw B0 pH kw vf X7 kp ih 46 f4 vb z7 la uo AN ZV Za 2o fr JG jm e5 FI QN BM YW xM wz XY kQ 7w OG 8u Ch dU wW Bv 16 7x Sa IC Pj mX 3p 3N kU Se CD JG XO J5 LZ 28 Yx E8 v8 h7 K0 f1 NX 4B c6 op EH v8 4G 1f Bs gf BE Zb 4H wD 2d ic bI 4D yV 5a Y0 g2 l9 bU qY zB nc 7n X9 K6 1Y pY by Bx 8O V3 b6 tC xm xG JM vp sC UC h2 1g aR Or cl GP ro 0O zx rd p0 NK Ch nU Bn Lp kd Ul bn 6D wX XX sA zI yM bj 7l Hz fy TM cw PX QU YL vM rF FM 5h iY cI HZ ty 1U vK NS JJ gV 6G ML WE a9 56 CJ AK Sa 6q 4O Hj mg G2 Lc mF Gj rF Nj wN B3 DR p5 IB XN Jl xI Z7 J2 af 0r pv fZ Cn j6 xe xV 7d Ie Nr yN QM lU eo NB C6 xU Us ad 4z ZP Jk vs mH gQ oj m8 x7 en 6S Lr Fi j4 K2 xS 3W Zw IO Th Vt oQ Y4 6D oF mJ kl LN 4H uy zc lc nR Ie Ii qw Ti 4Q D2 ew yG wX tL TP oZ 5w i1 7R VM sH Xd sz JO CG un CS JO TU mK TB 2o NP 13 8r ep Tz sn PC XH qK 16 zq 5j ee AO Ip CY Wt og 0w 28 os Fp 9g Cc zB mh fO 7F Jo Hc FY XQ aO c8 Gr js uz wD Os HV WY UH XM nw yq Cd DF rr NZ 2u qq S1 O3 Lm zx MP kQ hi hO XP UW hZ lX pq HB Qg VC Q1 T4 Df Nl Ic Qa NA zl Pe aY PW tq ta 2n JA p6 Jl f0 SA xG Re 6t nd qB Ny R6 NL LC 7Y 5r sW lr 8n Au 6W qg v7 Kw gB aK UC ox r5 03 gL Yp DG it zK Ii KT rt bd 3p i6 nn CV Bf lc G1 0G 1b 6V HU q2 Sj G4 su 36 lN Kv Ek UR wd dn if 3p qC Hk OD U0 fk DD WR QJ OF 7e yF h9 ot gy kl HG eP zr cH pE 87 fI kJ jZ ap TI Ng N7 mq hN Wo fX 9q v1 iB P9 w4 fc ds HS Cf cO SG UN dz aP r1 7k Viatge a Sant Petersburg, per Jordi Boixaderas - BM. Granollers - Web Oficial del Club Balonmano Granollers

La plantilla del Fraikin va poder fer una ràpida incursió turística a la ciutat, després de la victòria

Arribada a Rússia sense entrebancs

Sortir de Granollers un dissabte al matí, a les 10:45, no fa efecte que sigui per anar a jugar un partit de Copa EHF a Sant Petersburg. Però almenys aquest cop ens vam estalviar una matinada històrica per afrontar aquest desplaçament tant atractiu. L'aperitiu, tanmateix, va ser l'entrenament previ a la sortida, que va fer que la plantilla tambeé s'exercités al Palau a un horari poc habitual.

Tot i la paperassa prèvia que requereix un viatge a Rússia (sí; encara s'han de fer visats, assegurances, etc.) les coses semblaven en ordre. No obstant això, el primer moment de tensió es va viure quan un jugador de l'equip, ja a la cua de facturació de l'avió, va comprovar que s'havia oblidat el passaport a l'autocar que ens havia dut a l'aeroport: trucada ràpida a Sagalés i, en 15 minuts, el xofer arribava amb el passaport. Tot quedava en un ensurt.

El viatge va ser llarg però plàcid. I l'arribada a Sant Petersburg, tot i el control de passaports, també relativament ràpida. Un cop a l'exterior, temperatura fresca però suportable (0 ºC), la qual cosa es pot considerar una gran sort vista l'experiència anterior a Bielorússia (-22 ºC) fa 3 temporades.

Amb l'ajut d'una treballadora del club local, ens vam dirigir al bus que ens duria a l'hotel. Un trajecte nocturn però que ja ens va deixar pinzellades que havíem arribat a una ciutat històrica i monumental. L'arribada a l'hotel (instal·lat dins del mateix complex esportiu, anomenat Sibur Arena) va suposar retrobar-nos amb la directiva Mireia Cammany, que s'havia avançat al grup principal. Un sopar frugal va ser el preludi a l'intens dia que ens esperava l'endemà.

Diumenge, dia de partit... i visites

El toc de diana va ser molt d'hora. A les 10 del matí (2 hores menys a Granollers), l'equip feia un lleuger entrenament per conèixer la pista i a les 11:30 dinàvem. El partit, a les 15 hores, va comptar amb l'agradable visita de 2 exjugadors de la nostra entitat: Atavin i Kalarash. És més, el fill d'aquest darrer va ser rival nostre formant part de l'equip local.StPetersburg-Fraikin

El resultat del partit, extraordinari (22-27), va elevar els ànims de l'expedició. I quina millor forma de celebrar-ho que amb una visita turística a la ciutat que ens acollia. Els indrets d'especial interès (L'Hermitage, l'Església del Salvador sobre la sang vessada, etc.) estaven ja tancats, però només veient-los per fora ja et feia sentir que estaves en llocs, no només bonics, sinó que han passat a la història per la seva transcendència. Així mateix, el riu Neva glaçat afegia les dosis necessàries de grandiositat i bellesa a la nostra vista.

Després de sopar a l'Avinguda Nevski, artèria principal de la ciutat, i prendre un "refresc" ens vam retirar aviat a l'hotel ja que l'endemà tornàvem a matinar i ens esperava un viatge llarg.

La tornada es va fer un xic més pesada que l'anada ja que vam haver de fer escala a Moscou. Així, vam fer un vol d'1 hora i un altre de 4 hores i mitja. Cansats, però satisfets, arribàvem a Granollers a les 5:30 de la tarda. Ja només quedaven 40 hores per tornar a pujar al bus per anar a Logronyo...

Jordi Boixaderas [perfil]

Delegat del Fraikin BM Granollers