La plantilla del Fraikin BMG abans de fer el crit de guerra. Foto: Xavier Solanas

L'equip de Carlos Viver disputa aquest dissabte la darrera jornada de la fase de grups davant el rus St Petersburg HC, un equip que ja coneix i contra el qual veu possibilitats de guanyar si saben combatre els seus punts febles.

mamadou

El Fraikin BMG rep aquest proper dissabte a les 16:15 hores al Sant Petersburg HC (Jornada 6 i última de la fase de grups). Un partit de tornada que serà de màxima importància pels granollerins, que necessitaran la victòria per a no trencar esquemes i poder seguir amb les opcions de passar als quarts de final de la EHF Cup. Havent aconseguit un còmode triomf a la ciutat russa el passat mes de febrer (22-27), ara tocarà  rematar la feina feta i anar al màxim per a aconseguir la suma dels dos punts.

L'equip s'ha beneficiat aquesta setmana d'un merescut descans i ha pogut abaixar el ritme frenètic de partits del darrer mes i mig on l'equip ha jugat dos partits setmanals a cavall entre la lliga regular i la competició europea. Després de l'amarga derrota a Holstebro el passat dissabte, els vallesans van descansar dilluns i dimarts. Ahir però, van realitzar una doble jornada d'entrenament tot deixant la preparació de partit per als entrenaments d'avui i demà divendres. Després, tocarà esperar a saber els resultats i la classificació dels altres grups de la Copa per a saber quina serà la continuació del paper de l'equip a la Copa europea.

Un partit amb un tret d'honor històric: Atavin

Pel partit de dissabte, hi haurà algú molt especial per fer la sacada d'honor, ni més ni menys que l'ex-jugador del nostre club VJATCHESLAV ATAVIN.  Atavin va jugar 8 temporades amb nosaltres i provenia del Neva de Leningrad, que avui és l'actual Sant Petersburg. Això va ser a l'any 1990. Però Atavin va marcar, i de quina manera, la història del nostre club tot guanyant dues EHF amb el nostre equip i proclamant-se com a 2º jugador que ha fet més gols amb el nostre equip a Europa .

L'anàlisi del rival

Després d'haver disputat a domicili el primer encontre davant els russos, el Fraikin sap ara més que mai que la base és la defensa. Segons paraules d'Antonio Rama: "És un equip amb molt potencial de llançament i que té molt bona continuïtat de pilota. A més, juga molt llarg, sense presses i que busca les  millors opcions. Tot i això, té els seus punts febles i si som forts a la zona de bola i si estem amb molta intensitat en aquesta zona podrem lluitar el partit".

D'aquesta manera, si els vallesans lluiten seguint les mateixes directrius que van fer a Sant Petersburg, en especial durant la primera part, podrien tenir possibilitats d'aconseguir la victòria.

La infermeria continua plena

sastre

Pel partit de dissabte, el Fraikin seguirà tocat per les lesions que ha deixat l'acumulació de partits durant les darreres jornades. Els tècnics hauran de seguir amb el joc de combinacions de les darreres ocasions i amb un Pol Sastre que continuarà plantant cara sota els pals de la porteria granollerina. D'aquesta manera, l'equip haurà de seguir sense comptar amb els següents jugadors:

José de Toledo (Perfil del jugador)

Arnau Garcia (Perfil de jugador)

Dimitrije Pejanovic

Guilherme Valado (Perfil del jugador) El jove brasilè serà dubte fins a moments abans del partit.

L'equip demana la presència del públic granollerí

Segons els dos tècnics granollerins, l'equip  té esperances i confia en les seves possibilitats malgrat la pressió que puguin sentir degut als factors externs referits als resultats que aconsegueixin altres grups de la Copa que podrien ser del tot decisius per a la continuïtat a la EHF. Coneixent que els dos partits d'altres grups que els poden influenciar directament es juguen el proper divendres i dilluns de la setmana vinent, els de la casa ho donaran tot dissabte. Això sí, els agradaria poder-ho fer davant una afició i una ciutat que s'acosti al Palau en un partit de molta rellevància com és aquest. El darrer partit de la fase de grups de la EHF abans de ser coneixedors del passi als quarts de final. El Fraikin haurà de guanyar i a partir d'aquí la fortuna ajudarà o no a un equip que dependrà dels resultats partits de grups diferents. Carlos Viver, en nom de l'equip demana molta afició a les grades del Palau: "Aquests són els típics partits en els quals necessites que el públic t'emputxi perquè ho necesssitem, com a tots els partits, però necessitem que el públic siguin un més de nosaltres. A vegades l'ambient és fred i som nosaltres els que l'hem d'escalfar, però després ens han d'ajudar en algun moment i sé que si ho necessitem, ho tindrem".

Suma't i ajuda a l'equip. Fem pinya i mostrem l'Orgull BMG al Palau! Volem seguir amb el somni europeu!

#EuroGranollers

Galeria d'Àudios

Carlos Viver: "Estos son los típicos partidos donde necesitas que el público te empuje y sea uno más" Escolta

Antonio Rama: "A l'equip hi ha esperança perquè hi ha probabilitats. Hem de seguir confiant" Escolta