Blanxart i Bruixola, al partit de la temporada passada

Aquest dissabte a les 20:30, rebem el Fertiberia Puerto Sagunto al Palau d'Esports.

El Fraikin es prepara ja per disputar la tercera jornada de lliga i el que serà el segon partit de la temporada entre el seu públic granollerí. L'equip de Carlos Viver encara es manté com invicte a la taula Asobal. Ja són dues victòries, la primera contra el AX Puente Genil, i la segona contra l'Helvetia Anaitasuna les que fan que l'equip sumi 4 punts; empatat amb el FC Barcelona i el Naturhouse La Rioja.

Els homes de Pachi Martí arriben al Palau d'Esports amb una victòria i una derrota. La primera contra el Globalcaja Encantada, amb qui va estrenar la lliga, i la derrota el passat cap de setmana contra l'AX Puente Genil. Un grup reforçat i que ha obtingut les renovacions de jugadors importants com la del lituà Rolandas Bernatonis, David Bruixola, Ángel Fernández i Rubén Ruiz. A més a més, caldrà posar la mirada en jugadors recent incorporats com és el cas de Guillermo Corzo, un jugador molt complet i amb un bon 1 contra 1. També fer atenció a la duresa del pivot brasiler Alexandro Pozzer. Segons Carlos Viver: "És un grup molt compensat i amb bona primera línia. Crec que és un equip molt perillós i amb el que haurem d'obrir l'expectativa de joc".

L'equip vallesà, essent conscient del bon inici de temporada que està realitzant, absorveix les bones sensacions que va deixar en especial la lluita del passat cap de setmana  enfront de l'Helvetia Anaitasuna. Per Viver, l'única cosa important de cara a dissabte és continuar amb aquest dinamisme. "Voldríem intentar repetir i, sobretot, lluitar per treure els dos punts a casa, on volem ser el màxim de regulars possible" comenta Viver.

A priori, el tècnics granollerins podran comptar amb tota la plantilla al complet a excepció del jugador brasiler Guilherme Valadao, que ja es troba al final de la seva recuperació.

Segueix el partit, com sempre, a través del Twitter del BM Granollers, per Ràdio Granollers i per Canal+ Deportes. Vine a animar l'equip i a viure l'Asobal amb més força que mai!

Equip de Comunicació del BM Granollers