Entrega simbòlica dels diners recaptats a la jornada solidària del 10 de gener

La Mireia Cammany, tresorera i directiva del BMG, ens explica la visita a l'Hospital Sant Joan de Déu

Aquest dimarts a les 13:00, ens hem trobat a l'Hospital Sant Joan de Déu tres membres de la directiva del BM Granollers (Juanjo Garcia, Pepe Escurriola i jo) i tres de la directiva del BM La Roca (Joaquim Planas, Ignasi Ardite i Xavier Duba), per a conèixer de primera mà la recerca sobre càncer infantil a la qual es destinaran els diners recaptats durant la jornada solidària del 10 de gener.

A la tercera planta hem coincidit amb David Sánchez, pare de l'Aleix Sánchez, i amb Emma Perrier, responsable d'Atenció al Donant de l'Obra Social de Sant Joan de Déu. L'Emma ens ha fet un petit recorregut per les noves instal·lacions de l'Hospital de Dia i després ens ha ensenyat un dels laboratoris en els quals diversos equips multidisciplinars investiguen sobre el càncer infantil. Enmig d'estris de laboratori, dipòsits de nitrogen i màquines que llegeixen el genoma dels pacients, l'Emma ens ha explicat en què consisteix la investigació i la posició destacada que ocupa, a nivell nacional i internacional, l'Hospital Sant Joan de Déu al món de la investigació sobre càncer infantil.

santjoandedu2

En acabar, hem procedit a l'entrega simbòlica del xec de 4.300 €, import recollit en els dos partits solidaris entre els primers equips masculí i femení dels dos clubs, a l'Emma Perrier com a representant de l'Hospital Sant Joan de Deu. El David Sanchez, ànima de l'organització dels dos partits solidaris i impulsor del projecte Polseres Candela, ens ha acompanyat durant tota la visita.

L'Emma i el David ens han mostrat el seu agraïment i han recordat que la suma de petites aportacions com aquesta permeten a l'Hospital assolir el pressupost anual dedicat a la investigació, que està al voltant d'1.600.000 €. El compromis del BM Granollers i el BM La Roca és, doncs, repetir els partits solidaris el proper any 2017.

Mireia Cammany Dorr

Tresorera i directiva del BM Granollers