A la imatge, el veterà Àlvaro Ferrer. Foto: Xavier Solanas

El Fraikin viatja a Dinamarca i lluitarà pel somiat bitllet a la Final Four de Nantes!

El dia de la veritat s'acosta per al Fraikin BM Granollers. El proper dissabte a les 20:30 hores i des de Dinamarca, l'equip de Carlos Viver i Antonio Rama tindrà per davant uns 60 minuts de tornada per lluitar per a la somiada Final a 4 de Nantes. Aconseguir-ho seria tot un somni i el millor premi per a una plantilla que ha treballat molt dur per arribar on està. tots-aficio

Després d'haver disputat un partit d'anada excel·lent el passat diumenge davant la seva afició, els vallesans, amb 6 gols de renda al seu favor, buscaran repetir l'experiència i intentaran anar a totes per a embutxarcar-se una segona victòria que els hi donaria el passi. No obstant això, els de la casa esperen una sortida en tromba dels de Silkeborg, i és per això que esperen un partit molt lluitat. "Tot i el bon partit que vàrem fer a casa i la renda positiva de 6 gols, sabem que un equip de la seva qualitat és capaç de fer una bona remuntada amb un parcial petit i eficient", comenta Viver. En tot cas, es tracta d'una eliminatòria que encara està oberta però amb un resultat que convida a l'optimisme i a pensar que el Fraikin és capaç de combatre l'equip danès i de plantar-se de ple a la gran Final a 4.

El Silkeborg de Peter Larsen ja va demostrar la seva qualitat la setmana passada al Palau. L'equip danés té molt bon llançament exterior amb un destacat lateral esquerre com és Markussen; a Mads Chiristiansen també cal tenir-lo present com  a jugador molt dur, i 2 primeres línies que donen molt joc en l'1 contra 1, especialment amb el central eslovè Skube. En definitiva, els danesos són un equip molt perillós defensivament i que va fer que al Fraikin li costés molt trencar un partit que finalment va acabar dominant amb èxit.

Per al matx de dissabte, i si no es produeix cap problemàtica de darrer moment, Viver podrà comptar amb tots els seus efectius. La plantilla té previst sortir demà divendres a les 9:50 i té l'arribada programada a Copenhague a les 13:15. Des del Club BM Granollers, els desitgem molt bon viatge i tota la sort del món per a aquest gran partit que tenen per davant; 60 minuts per a poder entrar de ple a la Final Four!

Podràs seguir l'encontre per Esport3 i per Ràdio Granollers amb la narració d'Àleix Agudo. Com sempre, també al Twitter del BM Granollers: @BMGranollers.

#JoVullJugarLaFinal4

Equip de Comunicació del BM Granollers