Vegué jugarà amb la selecció espanyola el Campionat del Món d'Eslovàquia

La nova incorporació del KH-7 BM Granollers jugarà el Campionat del Món amb la selecció espanyola juvenil a Eslovàquia

Ona Vegué, nou fitxatge del KH-7 BM Granollers, jugarà el Mundial d'Eslovàquia amb la selecció espanyola juvenil a partir del 19 de juliol. Vegué, extrem esquerre, ja va jugar l'estiu passat el Campionat d'Europa amb la selecció, i ara s'enfrontarà als millors equips del món.

OnaRespon Ona Vegué

Què significa per a tu jugar aquest Mundial?

Aquest mundial reflecteix tant el meu esforç individual com el de tot l'equip durant tot l'any i durant aquest mes de preparació. És aquest el moment que estem esperant durant tota la temporada. Òbviament no tots els dies es juga una competició d'aquestes dimensions i d'aquesta importància i estic molt contenta de formar part de l'equip que anirà a jugar el Campionat del Món.

Què és el millor de jugar amb la selecció espanyola?

Penso que el millor d'estar en tot això és que puc entrenar amb les millors d'Espanya i jugar contra les millors del món, per així aprendre d'elles i millorar com a jugadora. També m'emporto totes les experiències que estic acumulant: si no vingués aquí mai podria experimentar-les d'aquesta manera...

Quins rivals seran els més perillosos?

Del nostre grup, Hongria, Suècia i Brasil.

A quina companya de la selecció admires més?

Ens admiro a totes i a cada una de nosaltres, per fer-nos costat en els moments més durs.

Qui guanyarà el Mundial?

Dinamarca i Rússia són clars favorits pel primer i segon lloc d'Europa. Fora d'això, no tenim gaire coneixement ja que no hi hem jugat. Tot i així, tot es veurà a Eslovàquia: un partit d'handbol és molt llarg.

Una aposta! Si aconseguim una medalla...

Em faig el piercing rook a l'orella!

Ariadna Cañameras

Equip de comunicació del BM Granollers