Les vallesanes debutaran a la Liga Loterías contra l'equip gallec dissabte a les 17:00 hores

La tercera temporada a Divisió d'Honor comença com va acabar la segona: amb una visita al Porriño gallec. El KH-7 BM Granollers, però, es presenta a aquesta primera jornada amb 8 cares noves, que donaran a l'equip qualitat i joventut, com ja s'ha pogut comprovar durant la pretemporada. Serà interessant, doncs, veure l'evolució de l'equip que, en paraules del seu entrenador, José Luis Villanueva, "té molt talent i mostra el seu progrés gairebé cada dia".

Una pretemporada per créixer i millorar

El 8 d'agost va començar una pretemporada que ha permès l'equip preparar-se físicament i treballar els aspectes tàctics. El BMG ha disputat 7 amistososvizu-premi exigents, però, segons Villanueva, "més enllà dels resultats, 3 victòries i 4 derrotes, ens quedem amb la sensació de millora i creixement que ha anat mostrant l'equip". L'equip ha generat bones sensacions, però, en paraules del tècnic, "cal tenir paciència" amb la plantilla i gaudir de la seva evolució.

L'equip està molt il·lusionat i confiat per afrontar el tercer any a la Liga Loterías. Villanueva destaca l'animositat i l'esforç que estan mostrant les jugadores a cada entrenament, cosa que està permetent establir i consolidar els trets d'identitat de l'equip. Tot està preparat, doncs, per començar la competició.

El Porriño, un rival consolidat a la DHF

El Godoy Maceiras BM Porriño serà un rival dur per a començar la lliga i els precedents dels últims dos anys entre els dos equips, marcats per la igualtat, ho constaten. Les últimes temporades s'ha consolidat a la zona noble de la Divisió d'Honor i va ser 5è, la seva millor classificació històrica, l'última temporada. "Es tracta d'un equip sòlid, que ha patit pocs canvis respecte la temporada passada, i que mantindrà la filosofia habitual dels equips entrenats per Abel Estévez, és a dir, una defensa dura, acompanyada de contraatacs ràpids", afirma Villanueva, que confia en la motivació i la qualitat de les jugadores del BMG per saber contrarestar les armes de l'equip gallec: "volem mostrar les nostres credencials des de l'inici de la temporada i, tot i el potencial del rival, serem fidels al nostre estil de joc".

El KH-7 BM Granollers no podrà comptar per aquest partit amb Lorena Ramírez i Remei Prat, que continuen recuperant-se a bon ritme. El partit es podrà seguir en directe al nostre twitter: @BMGranollers

Endavant amb la nova temporada! Som-hi, noies!

Equip de comunicació del BM Granollers