Fotografia de Xavier Solanas

Només tres dies després del enfrontament a Aranda del Duero, els homes de Toni Garcia tenen aquest dimecres una nova “final” a disputar contra l’Ademar de Lleó.

Nou repte pel Fraikin BM Granollers davant al Reale Ademar de Lleó. Després de la gran victòria contra el Villa de Aranda Top Ribera (27-28), els vallesans reben demà (20:30h) al Palau d’Esports de Granollers als de Lleó amb l’únic objectiu de retenir els dos punts a casa per mantenir la segona posició  a la classificació.

El Fraikin arriba al matx conscient de la importància de sumar partit rere partit i demà no serà diferent. “Ens enfrontem a un dels millors equips de la Lliga Asobal i haurem de fer una de les nostres millors versions en defensa” explica Toni Garcia. La plantilla vallesana rebrà a un Reale Ademar de Lleó que anota una mitjana d’entre 32 i 34 gols per partit “haurem des ser efectius i contundents al contraatac” comenta el tècnic granollerí. Per fer-ho Toni Garcia recupera a Rodrigo Salinas però no podrà comptar amb Jordi Puig, amb una fissura al dit polze, ni amb Arnau Garcia, que continua recuperant-se de la seva lesió al dit.

Pel que fa als homes de Daniel Gordo arriben després de confirmar la seva eliminació a la Copa EHF amb la derrota contra el Csurgoi (31-27) i centra ja tots els seus esforços en la competició nacional. Els de Lleó es troben actualment cinquens i l’objectiu, ara, es assolir una plaça per la propera edició de la EHF. Gordo comptarà amb tota la plantilla al complet i de ben segur que l'equip arribarà a Granollers amb ganes de deixar enrere l’entrebanc europeu.

A falta de sis jornades per finalitzar la temporada, el Fraikin comptarà aquest dimecres amb la primera oportunitat de fer un pas decisiu cap a l’EHF. L’equip necessita més que mai el recolzament de la ciutat i de la seva afició. Cada victòria ara és important i és una gran recompensa a la gran feina que està duent a terme l’equip vallesà. Demà més que mai #totsalpalau.

El partit es podrà seguir a través del Twitter del BM. Granollers (@BMGranollers) i per Ràdio Granollers Esports.

Mireia Portabella i Laura Lanau
Equip de Comunicació del BM Granollers