Després d’un descans internacional de sis setmanes, el Fraikin i el KH-7 BM Granollers han tornat a la competició amb 10 partits programats per aquest mes de febrer. Aquest dissabte, els jugadors del Fraikin visiten al Dicsa Modular Cisen a la Lliga Sacyr Asobal i el KH-7 BM Granollers rep a casa al BM Morvedre (partit ajornat de la 10a jornada).

FRAIKIN BM GRANOLLERS

La setmana passada el Fraikin ja va aconseguir la seva primera victòria post Mundial guanyant a casa contra el BM Benidorm per 26 a 25. La marató de partits es reprèn per al Fraikin. L'equip d'Antonio Rama s'enfrontarà aquest mes de febrer al Dicsa Modular Cisne, BM Puerto Sagunto, Villa de Aranda, AX Puente Genil i a l'Incarlopsa Cuenca: “tenim molta il·lusió de tornar a fer una segona volta millor que la primera", comenta Rama.

A la Lliga Sacyr Asobal el Fraikin ocupa actualment el 6è lloc amb 23 punts i té un partit ajornat de la primera volta contra el BM Puerto Sagunto. Dissabte contra el Cisne, el conjunt vallesà sap molt bé contra qui juga: "El Cisne és un equip complicat amb molta varietat de joc. Tenen nous fitxatges i han recuperat a Carró a la posició del pivot".

Per a aquest retorn a la competició, l'Antonio Rama compta amb tots els jugadors de la primera plantilla.

KH-7 BM GRANOLLERS

Per la seva banda, el KH-7 va viatjar a Elx i va caure per 26 a 24. Les noies de Robert Cuesta s'enfrontaran al BM Morvedre, Salud Tenerife, Adesal Córdoba, Elx i Rocasa Gran Canaria en un mes de febrer molt complicat: "tenim baixes importants, però a poc a poc agafem el ritme".

Les vallesanes són quartes amb 10 punts i també tenen un partit ajornat de la primera volta contra l'Elx.

Amb moltes incerteses sobre la Covid-19 i el nombre de partits que es podran jugar, l'entrenador del primer equip femení comenta que: "Hem de procurar treballar el dia a dia perquè no sabem si la competició continuarà".

El KH-7 té les baixes de Lora Sarandeva, Elene Vázquez i Janna Sobrepera.

BASE BMG

En Robert Cuesta i l'Antonio Rama han tingut en compte la base del club i han deixat un missatge per als més joves en aquests moments tan difícils: "Superar les dificultats està dins dels valors BMG i sense cap mena de dubte, és un moment molt dur per a l'esport base. Amb el valor de la superació hem d'estar més units que mai per superar aquesta pandèmia i amb constància tornarem a competir."

Els pròxims partits:

Disca Modular Cisne: dissabte 6 a les 17 hores. (La liga Sports TV / Portal web d'Esport3.cat)
KH-7 BM Granollers - BM Morvedre dissabte 6 a les 17 hores. (teledeporte / VOTV)