(20:30 hores, VOTV) L'equip de Rama recuperarà el partit ajornat de la jornada 9 de la Lliga Sacyr Asobal

FRAIKIN BM GRANOLLERS vs. FERTIBERIA PUERTO SAGUNTO | DIMECRES, 20:30 h

El Fraikin BM Granollers jugarà aquest dimecres, 10 de febrer, a les 20:30 h el partit corresponent a la jornada 9 contra el Fertiberia Puerto Sagunto. Després de viatjar a Pontevedra la setmana passada i no poder jugar el conjunt vallesà té moltes ganes de reprendre la competició i recuperar partits. L'últim partit que va jugar el Fraikin va ser a casa contra el BM Benidorm i es va endur els dos punts (26-25). El partit ajornat de la primera volta es podrà seguir per VOTV, l'App de La Liga Sports TV o en directe pel web de la Lliga Sacyr Asobal.

L'entrenador del primer equip, Antonio Rama, coneix bé l'equip valencià i no vol que el seu equip es relaxi en cap moment del partit: "els jugadors del Fertiberia Puerto Sagunto tenen molta experiència i molta qualitat."

El Granollers és sisè amb 23 punts i té dos partits menys que el segon classificat (Bidasoa, 29 pts).

El rival

El Fertiberia Puerto Sagunto és un equip amb jugador de molta experiència. L'equip blanc-i-vermell és setzè a la lliga i ve d'empatar contra l'Atlético Valladolid. Els seus jugadors més destacats són Gonzalo Carou, Guillermo Corzo i Diogenes Cruz. Un bon equip que sap gestionar molt bé els atacs, té una defensa dura i sap córrer al contra atac. Els de Sagunt necessiten sumar per sortir de la zona baixa de la classificació i això els fa un equip encara més perillós pel moment de la temporada en què ens trobem.

Dades importants

• El màxim golejador del Fertiberia Puerto Sagunto és Chen Pomeranz amb 76 gols.
  • El jugador Gonzalo Carou ha disputat 11 Mundials amb la selecció d'Argentina.
  • Si el Fraikin guanya, estarà a dos punts de la tercera posició de la Lliga Sacyr Asobal.