(19:00 h,VOTV) Les vallesanes acaben la primera fase a casa davant un rival que lluita per la cinquena posició.

KH-7 BM GRANOLLERS vs. CONSERVAS ORBE BM PORRIÑO | DISSABTE, 19:00 h

El KH-7 BM Granollers rep dissabte (19:00 h VOTV) al Conservas Orbe BM Porriño en el partit corresponent a la catorzena jornada de la Lliga Guerreras Iberdrola. El rival que arriba al partit després de guanyar a l'Adesal Córdoba (25-21) i al BM Morvedre (20-21) en les dues últimes jornades de lliga.

Després d’un mes de febrer gairebé perfecte, amb cinc victòries i una derrota, el KH-7 BM Granollers encara un mes de març important per tancar la primera fase i començar a segona.

Les noies de Robert Cuesta passaran a la segona fase amb 7 punts.

Les declaracions de Robert Cuesta en la prèvia del partit:

"Treballarem al màxim perquè els dos punts es quedin a casa."

"No recuperem a ningú per aquest partit, però hem pogut descansar una setmana per recuperar les jugadores físicament."

El rival

El rival del dissabte és el Conservas Orbe BM Porriño, un equip que es troba a la sisena posició de la Lliga Guerreras Iberdrola i que ha tingut una primera fase irregular. El conjunt gallec, dirigit per Ismael Martínez, va començar amb dubtes la temporada, però s'ha anat refent amb el pas de les jornades.

Les jugadores que destaquen de l'equip gallec són Anthia Espiñeira, Soraia Alexandra i la portera Estela Carrera.

Dades importants

• Soraia Alexandra Vieira és la màxima golejadora de l'equip gallec amb 57 gols.
  • En el partit de la primera volta, les vallesanes van guanyar 23 a 26.
  • Jana Castañera serà baixa per una lesió a la mà.