El nostre club i VOTV renoven el conveni per poder seguir emetent els partits del KH-7 BM Granollers

El Club Balonmano Granollers i Vallès Oriental Televisió han renovat un nou acord de col·laboració per seguir difonent els partits del sènior femení en un context proper al Mundial d'Handbol Femení que es disputarà a Granollers el pròxim mes de desembre.

L'acord entre les dues entitats estableix les emissions en directe de tots els partits d'aquesta temporada del KH-7 BM Granollers.

D'altra banda, l'acord renova una relació que es va iniciar fa tres anys i per tant dona força al vincle entre el Club i la televisió de referència al Vallès Oriental i manté el compromís entre les dues entitats. També cal destacar el patrocini de La Mútua de Granollers perquè entre tots fem possible les retransmissions dels partits.

Aquest compromís permetrà al Club Balonmano Granollers arribar al públic que no pot assistir al Palau d'Esports a través de la televisió. En l'acte de la signatura de l'acord han participat Josep Pujadas, President del Club BM Granollers, Albert Jordana, gerent de VOTV.

Pujadas ha manifestat que “És un esforç compartit per difondre els partits del KH-7 BM Granollers i del Fraikin BM Granollers, des del Club només podem estar agraïts a VOTV i La Mútua Granollers”.

Albert Jornada, gerent de VOTV també va comentar que “Per VOTV és un orgull poder firmar aquest conveni amb el BMG i La Mútua de Granollers que li dona un plus als espectadors per tenir tots aquests partits en directe".