El Fraikin BM Granollers conclou aquest dimecres a les 19:30 (en directe per Ràdio Granollers) el seu periple a domicili visitant el BM Benidorm, en el que serà el tercer partit consecutiu lluny del Palau d'Esports de Granollers en deu dies pels d'Antonio Rama.

Els granollerins visitant el pavelló l'Illa de Benidorm, una sortida que, tradicionalment, acostuma a ser una de les pistes més complicades de la Lliga Sacyr Asobal. A més, en aquesta ocasió se li afegeix la necessitat de puntuar de l'equip local, que és tretzè amb vuit punts, només dos per sobre de les places de descens.

Les declaracions d'Antonio Rama sobre el partit:
“És el tercer partit consecutiu fora de casa en pocs dies. A més, va calant el desgast físic en els cossos dels jugadors i això afecta al seu rendiment. Hem d'anar amb molta delicadesa en la càrrega dels entrenaments"

"Són un rival extremadament competitiu. Tenen jugadors amb una gran qualitat individual, que poden ser perillosos en el llançament exterior"

El rival:

Probablement, la plantilla que té el Benidorm no reflecteix la seva posició a la taula classificatòria. Els de Latorre tenen un equip molt compensat amb una gran primera línia amb jugadors com Parker, Álvaro Ruiz o Nacho Valles-aquests dos últims màxims golejadors dels valencians-. A més, el veterà Nikcevic, des de l'extrem, també aporta un punt de qualitat. De fet, el jugador serbi l'any passat va fer deu gols al Palau d'Esports en la victòria del Fraikin. La banqueta és una altra de les claus d'aquest equip. Fernando Latorre és un dels tècnics més experimentats de la competició, que ja sap el que és guanyar al Fraikin.

Dades rellevants:
  1. El Fraikin és molt fiable a domicili, només ha perdut a Cangas.
  2. Les rotacions per sobreposar-se al desgast físic
  3. El bon moment de Chema Márquez. El madrileny ha donat un pas endavant aquesta temporada, és el segon màxim golejador de la Lliga (77 gols)