El pròxim dissabte, 7 de setembre, a les 17 h, el Fraikin BM Granollers s'enfrontarà a l'equip suec IFK Kristianstad al Palau d'Esports de Granollers.

L'equip dirigit per Antonio Rama jugarà el partit de tornada de l'eliminatòria prèvia per accedir a la fase de grups de l'EHF European League, una de les competicions més rellevants del panorama handbolístic europeu. Després d'un primer enfrontament intens, en què van obtenir un avantatge de tres gols al Kristianstad Arena (29-32), l'equip granollerí ha treballat durant tota la setmana per continuar progressant en aquesta competició.

L'entrenador Antonio Rama ha destacat la importància del partit: "Afrontem amb molta il·lusió el partit i volem tancar l'eliminatòria amb un bon resultat. Hem tingut una setmana de treball dur. Arribem bé, amb els mateixos jugadors que el partit d'anada i intentarem que les noves incorporacions puguin continuar adaptant-se."

Els socis i sòcies amb carnet de la temporada 2024/25 disposen d'entrada gratuïta.

Important:

• Els socis i sòcies podran recollir el carnet de l'actual temporada o l'entrada al partit; dissabte de 10 h a 12 h i a partir de les 14:30 h a l'entrada del Palau d'Esports de Granollers (accés B).
  • Preguem una arribada anticipada a la instal·lació per evitar aglomeracions a l'inici del partit.

Públic general:

Entrades ja a la venda en el següent enllaç.

Amb aquest partit, el Fraikin BM Granollers té l'objectiu de consolidar la seva presència a competició europea.

bmgstore_banner_web-1.png

Fraikin KH7-nou  coaliment SAGALES AjGranollersEuromadi-1La mútua de Granollers