El Cadet A BM Granollers es desplaça a Pamplona per participar i guayar per primera vegada la Minicopa del Rei. Un trofeu que fins ara només ha sigut Blaugrana.

L'equip de Bernat Barbany formarà part de l'expedició que juntament amb el Fraikin BM Granollers es desplaçarà demà divendres a Pamplona, ciutat on es disputarà la Copa del Rei Asobal. Paral·lelament a aquesta, és disputarà la competició de la Minicopa del Rei, i aquí és on els granollerins tindran el seu lloc. Una competició que té els seus inicis uns set anys enrere, i on només hi participen els equips classificats a la fase final de la Copa del Rei. Enguany, i seguint la línia dels equips de primera divisió, és realitzarà una fase final a quatre; ls equips que hi participaran a banda dels de Granollers, que hi assisteix per primera vegada, seran el BM Huesca, l'Anaitasuna, com a equip organitzador, i FC Barcelona

El sistema de competició d'aquest any no s'executa a través d'eliminatòries pures sinó que es realitzarà una fase de grup entre els quatre equips de manera que tots jugaran entre tots i amb partits una mica diferents als que estan habituats, ja que es jugaran quatre parts cadascuna de 12 minuts. Un cop hagi finalitzat la lligueta, per classificació lineal, diumenge es batran primer contra segon on competiran pel 1r i 2n lloc, mentre que el tercer i el quart classificats competiran pel 3r i 4rt lloc. Fins el moment, l'únic guanyador de la Minicopa havia estat el FC Barcelona, però els vallesans van disposats a canviar la història, emportar-se-la cap a Granollers i ser el primer equip que disputa la Minicopa per primera vegada i es converteix en guanyador.

Bernat Barbany creu que el poder assistir per primer cop a la Minicopa és tota una oportunitat per aquesta generació, i per això la intenció del conjunt no és altra que la de guanyar. L'equip està en un molt bon moment de la temporada, sense cap baixa per lesió i després d'haver-se proclamat campions de Catalunya fa tres setmanes, el Cadet A té il·lusions evocades en la Minicopa i en el Sector que disputaran d'aquí tres setmanes a Granollers (Sector D). Segons el jugador Bodgan Chopenko: "Anem a per la copa amb un bon estat físic i sobretot amb moltes ganes de jugar-la, serà la última i la única vegada, i la volem".

La Minicopa organitzada també per Asobal permetrà als equips Cadets participants tenir accés als partits de la Copa del Rei d'adults i gaudiran de les mateixes presentacions que les organitzades pels primers equips, com comenta el tècnic granollerí: "És una manera d'apropar la competició cadet a la manera de disputar partits de l'elit, i això farà especial il·lusió als nois"

Des del Club BM Granollers desitgem molta sort a tot l'equip i esperem complir l'objectiu i fer que el guanyador de la Minicopa tingui un nom diferent, el de Granollers.

Equip de Comunicació del BM. Granollers