Juan del Arco intentant superar la defensa del Juanfersa Grupo Fegar

Després de l'empat aconseguit en la primera jornada, i encara amb les baixes importants de Figueras i de Toledo, els homes de Viver lluitaran per sumar els dos primers punts de la victòria a casa.

El Fraikin BM Granollers rep demà a les 20:30 hores al Juanfersa Grupo Fegar de Gijón, primera cita Asobal que acollirà el Palau d'Esports aquesta nova temporada 2014/15 amb motiu de disputar la jornada 2.

L'equip de Carlos Viver i Antonio Rama arriba en condicions òptimes pel primer partit de lliga a casa. Després del intens estrena a la lliga davant el Villa de Aranda, on els de Granollers es van haver de conformar amb l'empat (23-23), els vallesans buscaran la primera victòria rodejat del seu

públic.

El Juanfersa de Gijón d'Alberto Suárez ve d'una dura derrota inicial de lliga contra el BM Guadalajara 2014-02-26-B(21-28). Una primera trobada on els que jugaven com a anfitrions, van tenir molts problemes en defensa i on en cap moment de l'encontre va donar la sensació de poder donar la volta al marcador davant els seus espectadors.

El Fraikin per la seva banda, és conscient de la dificultat que pot presenter el rival. Un equip que juga molt llarg en atac i que té unes difícils primers línies, tant en lateral esquerre, amb l'ex granollerí José Manuel Rial, amb un bon llençament exterior; com amb el lateral dret, Djordje Golubovic, que també pot resultar perillós de cara a la defensa vallesana. Segons el tècnic del Fraikin: "Haurem d'ajustar la defensa per a que no es produeixin llençaments senzills ".

Baixes del Fraikin BM Granollers pel partit de demà:

Adrià Figueras - Consulta el Perfil
José de Toledo - Consulta el Perfil

És moment doncs d'estrenar els carnets de soci i fer la primera festa de la temporada en un Palau que desitgem que des de la primera jornada sigui un Palau ple. Des de l'equip, es fa una crida per a que la ciutat vingui a animar, a fer soroll i a fer la trobada engrescadora i vibrant. "Els jugadors i nosaltres com a tècnics sempre agraïrem que la gent ens vingui a veure i que visquin l'handbol, el millor handbol que partit a partit els podrem oferir", Carlos Viver.

Us hi esperem a tots! #TotsAlPalau

Escolta la prèvia de Carlos Viver: http://bit.ly/ZhLXKi

Meritxell Martin Reina