Priscila Donato va anotar 5 gols en el seu primer partit amb la samarreta del BM Granollers

La jugadora brasilera, internacional amb la selecció en categories inferiors, jugarà fins al final de la temporada

Villanueva destaca la versatilitat de PrisPriscila Donato és el nou fitxatge del KH-7 BM Granollers. És brasilera, de 32 anys i pot jugar tant de lateral com d'extrem dret. És esquerrana i ha jugat amb la selecció nacional en categories júnior i juvenil, amb la que va aconseguir campionats Panamericans.

L'entrenador de l'equip, José Luis Villanueva, assegura que Donato aportarà "molta experiència a un equip molt jove". Destaca d'ella la seva versatilitat i el seu "bon bagatge defensiu, que s'adapta a qualsevol dels sistemes que utilitzem". El que més crida l'atenció d'aquesta jugadora és "la seva varietat en el llançament, la seva fortalesa física defensiva i la seva velocitat", segons el seu nou tècnic.

L'arribada de Priscila suposa, per al KH-7 BM Granollers "l'aportació d'un nou element de qualitat per a una segona volta que esperem que serà molt dura, i en la que la suma de petits esforços, repetits dia rere de dia, ens han de portar a assolir els objectius (individuals i col·lectius) que vam plantejar a principi de temporada", afirma Villanueva.

Per la seva banda, Donato diu que el que més està gaudint és de la manera en que "la ciutat viu l'handbol: tenim una estructura fantàstica, els espectadors estimen aquest esport i l'equip és de pura raça, i m'identifico molt amb ell". Desrpés de fer quatre sesions d'entrenament amb el KH-7 BM Granollers, els dos esntrenadors van proposar-li que s'unís al grup. Donato, al principi, tenia "una mica de por, perquè feia tres anys que no jugava". Les seves companyes van fer que canviés d'opinió: "són un grup molt acollidor, m'han rebut molt bé i estic gaudint molt. Les noies són increïbles"

Donato creu que pot aportar experiència, perquè porta molts anys jugant a handbol a un nivell alt. "El meu principal objectiu és ajudar al màxim a aquest equip que m'ha rebut tan bé per a intentar arribar el més lluny possible".

Benvinguda, Pris!

Pris2