Ferran Solé fent el llançament a la porteria de Gonzalo Pérez de Vargas. Foto: Xavier Solanas (Temp. 2014/15)

El Fraikin tanca la temporada amb el gran derbi català i nombrosos reconeixements i homenatges

El proper a les 17:30 hores al Palau d'Esports tindrà lloc la darrera jornada de lliga Asobal per al Fraikin BM Granollers. Després d'una temporada per enmarcar, en especial per la important participació de l'equip a la Copa EHF fins a la Final Four, arriba el moment de posar el punt i final a la competició estatal. Serà contra els ja campions de lliga, el FC Barcelona Lassaarnau-barca

La competició de lliga també ha estat molt important per als homes de Carlos Viver; l'equip ha ballat en tot moment entre la 3a i la 4a posició de la taula durant tota la temporada i ha fet front de la millor manera a tots els obstacles que s'han anat presentant: des de les inesperades baixes que va patir l'equip a l'inici de la temporada (Del Arco, Toledo) fins a d'altres que s'han anat succeint durant la temporada. El grup no ha parat de remar ni un moment i, adaptant-se a tota les situacions i plantant cara, ha arribat a l'últim partit de lliga competint per la 3a posició. L'Ademar de Lleó està només un punt per sota i juga a casa contra el Frigoríficos Morrazo Cangas, 5è classificat.

Viver vol que aquest partit sigui una celebració de la temporada: "crec que és una sort que el calendari sigui aquest i ens toqui jugar el darrer partit a casa i contra un gran com el FC Barcelona, un dels millors del món". Amb tots els objectius assolits, la plantilla vallesana s'ha entrenat amb molta normalitat i vol tancar la temporada de la millor manera.

Baixes previstes per al partit:

Cesar Almeida (dubte) Consulta el perfil

Podràs seguir el partit a través de Movistar+Ràdio Granollers Esports (www.radiogranollers.cat) i el Twitter del BM Granollers (@BMGranollers).

Roda de premsa prèvia al derbi

Divendres 3 de juny a les 16:30 hores a la Sala de Premsa del Palau d'Esports tindrà lloc la roda de premsa prèvia al derbi català. Com en el partit d'anada, en aquesta ocasió serà Xavi Pascual qui visitarà la capital vallesana amb la finalitat de posar-se davant dels mitjans de comunicació per a fer una valoració del com arriba la seva plantilla al últim partit de la temporada; i, per altra banda, poder contestar totes aquelles preguntes que els periodistes tinguin per a ell. De la mateixa manera, l'entrenador del Fraikin, Carlos Viver, també estarà obert a respondre tot allò referent a l'encontre que culminarà la temporada.

Comiats i homenatges de tancament de temporada

La jornada 30 estarà farcida de reconeixments i comiats. En acabar el partit, els jugadors que deixen l'equip s'acomiadaran de l'afició i volem fer-los un homenatge ben especial. Els jugadors que no continuen són Salva Puig, que es retira de l'handbol professional després de jugar al BMG des de cadet i durant 12 temporades al primer equip, Moisès Blanxart, que també va formar-se al planter i va debutar la temporada 2007-08, Ferran Solé, que marxa a la lliga francesa després de 10 anys al nostre club. Tampoc continuaran els brasilers Valadao, Bombom Almeida, Teixeira i Pachecho: llevat de Valadao, que ha jugat 2 temporades amb el Fraikin, els altres 3 només hauran jugat durant aquesta darrera temporada.

A la mitja part, felicitarem l'equip de veteranes del BM Granollers, que enguany ha guanyat el títol de Campiones de Catalunya de la seva categoria i rebran també el seu merescut homenatge en pista.

En finalitzar l'encontre, també es lliuraran els premis MGL Administració de Finques als millors jugador i màxims golejadors dels primers equips femení i masculí.

Meritxell Martin Reina

Equip de Comunicació del BM Granollers