Fotografia de la Jornada 1 contra el FCB el passat dimecres al Palau Blaugrana. Foto: Xavier Solanas

Arrenca l'Asobal al Palau d'Esports amb el Fraikin-Liberbank Ciudad Encantada

El proper dimecres a les 20:30h el Palau obrirà el teló a la lliga Asobal 2016/17 en una primera jornada que acollirà el matx entre Fraikin BMG i Liberbank Ciudad Encantada de Cuenca. Després d'un inici de lliga més que complicat contra el sempre imponent FC Barcelona, els vallesans s'entrenen per a introduir-se en la lliga de la millor manera i fer-se amb els primers punts en el que a més, serà l'estrena asobal a la seva ciutat.

L'equip de Lidio Jiménez ve de conquerir una primera victòria de lliga el passat dissabte contra el Bada Huesca, un triomf clar que va acabar amb un marcador de 34-24. Els de Conca compten amb un equip amb una defensa molt ben estructurada i consolidada i un centre defensiu que compta amb molta experiència liderada per jugadors com David Mendoza. Un equip que compta amb bon llançament exterior i amb el que s'ha de parar especial atenció a la feina de les primeres línies, on cal destacar al pivot Ariel Doldán. "Es tracta d'un equip que fa les coses molt bé i que ha començat amb molta confiança en el primer partit de lliga", comenta el tècnic Carlos Viver.xocant-mans

Per altra banda, el Fraikin BMG té molt clar que aquest es tractarà del primer partit de competició a casa i davant de la seva gent, fet que tant els tècnics com els jugadors tenen com a una especial responsabilitat que es reflexa en ganes de fer les coses bé i oferir un bon primer espectacle per als seus. Malgrat el primer entrebanc de la primera jornada contra el Barça, els de Granollers miren endavant i no els hi falten ganes per a sortir a demostrar i lluitar per a sumar els primers punts de lliga. Segons paraules de l'entrenador Carlos Viver: "És un equip a tenir molt en compte i que ha tingut un molt bon inici de lliga, per tant, haurem de lluitar per a poder sumar punts davant de la nostra gent".

Segueix el partit a través del Twitter del BM Granollers (@BMGranollers) i per Ràdio Granollers Esports (radiogranollers.cat).

Així doncs, el proper dimecres us esperem a tots i a totes a un Palau que viurà la seva primera festa handbolística de la lliga Asobal 2016/17! L'orgull, l'emoció i la passió per l'handbol tornen a viure's a casa i NO volem que t'ho perdis!

Si encara no ho ets part del BMG fes-te soci! Clica aquí per a més informació

Baixes per al partit

David Resina Consulta el perfil