Ferran Solé provant el llençament a porteria (Temporada 2013-14)

Foto: Xavier Solanas

El Palau d'Esports acollirà de nou un partit d'espectacle contra una altra bèstia de l'Asobal, l'Abanca Ademar de León. L'equip de Viver, que recupera el pivot Adrià Figueras, lluitarà perque els dos punts es quedin a casa intentant fer un lluït partit com el que ens va oferir durant la darrera jornada contra el Naturhouse La Rioja.

Aquest dissbte a partir de les 18:30 hores l'espectacle està servit al Palau d'Esports. L'equip de Carlos Viver rebrà al gran Ademar de León, que actualment està tercer a la taula de classificació de lliga i empatat a punts amb el Fraikin BM Granollers.

Després del gran partit que van oferir els vallesans plantant cara al complicat Naturhouse La Rioja, al qual va poder prendre els dos punts (30-23), el Fraikin s'ha carregat novament de forces i ha fet una setmana intensa d'entrenaments per rebre als de León al cent per cent. Conscients de la dificultat del partit, el tècnic Carlos Viver comenta: "l'estat anímic de la plantilla és l'adequat. Som conscients de la dificultat que comporta el partit per la qualitat del rival, però hem de fer el que estigui de la nostra mà per treure aquests dos punts". Hi haurà diversos jugadors a tenir en compte, especialment el lateral esquerre Mikel Aguirrezabalaga, el lateral dret Pedrag Vejin, i els centrals Jorge García Vega i Joao Silva.

alvaro-Ademar2013-14

Els de Lleó venen d'assaborir una important victòria, la primera com a locals davant el BM Guadalajara. Un partit que va ser ajustadíssim i que finalment els hi va donar els dos punts amb un atapeït 30-31. L'equip de Daniel Gordo, sense cap baixa, no serà menys per aquesta cita. La plantilla lleonesa, molt compensada en tots els punts, amb una bona defensa i porteria, recolzada també amb una pujada ràpida de contraatac i varis primeres línies de qualitat, poden crear moments de dificultat als de casa.

Per disputar aquesta cinquena jornada, el Fraikin recuperarà al pivot Adrià Figueres, que finalment podrà estrenar-se a la competició de lliga després de la lesió durant la Supercopa Asobal davant el FC Barcelona. Un jugador molt rellevant per l'equip que podrà donar els canvis necessaris al suec, Nicklas Grundsten.

Al descans del partit, es farà entrega dels premis del I Memorial Jesús Gómez a les millors fotografies de la Granollers Cup 2014. Es tracta d'un concurs organitzat per l'Associació de Fotografia Jaume Oller que vol retre homenatge a l'incansable Jesús Gómez, gran aficionat a l'handbol i la fotografia, desaparegut fa 7 mesos.

Una vegada més, i amb la rellevància amb la que comptarà l'encontre per als nostres, demanem a l'afició la vostra presència a la grada per a que els jugadors sentin el recolzament de la ciutat i l'Orgull BMG. No hi falteu!

Baixes del partit:

José Guilherme de Toledo Consulta el perfil

Salva Puig Consulta el perfil

Àudio:

Declaracions de Guilherme Valadao Escolta l'àudio

Segueix el partit en directe:

Sportmania C+

Ràdio Granollers