Foto de grup del Fraikin BM Granollers abans de disputar el matx. Foto: Xavier Solanas

Després de la sensació agredolça que va deixar el derbi català del passat dimarts, el Fraikin ja té la mirada posada en el darrer partit de lliga regular del 2014 contra el MMT BM Zamora.

El Fraikin BM Granollers jugarà demà a les 18:30 hores la quinzena i última jornada de la primera volta contra el BM Zamora. Un darrer encontre que arriba després de la dura derrota contra el líder FC Barcelona el passat dimarts. El grup granollerí va assumir que va ser un derbi on durant els primers trnta minuts vàren estar per sota de la intensirar habitual, i això amb un equip de la talla del Barça es paga molt car. Segons el tècnic granollerí Carlos Viver: "Tots són conscients de la importància i transcendència del partit contra el BM Zamora, i segur que la intensitat amb la que encararem l'encontre serà màxima". L'equip vol, doncs, mostrar la versió lluitadora i motivadora que ha mostrat durant la magnífica primera volta de la temporada; i deixar l'actitud vs el FC Barcelona ben enrere.

El MMT Seguros Zamora, tretzè a la taula de classificació, ens visita després d'una derrota el passat cap de setmana contra el BM Guadalajara (22-25). L'equip amb qui ja ens vam veure les cares amb motiu dels vuitens de finals classificatoris per a la Copa del Rei, va deixar clar als vallesans que pot donar molta guerra fins al darrer minut de joc. Un equip molt dificultós en atac, amb un joc molt ràpid en penetracions successives molt ben fixades. L'equip que té a les seves files el xilè Esteban Salinas, germà de l'ex granollerí Rodrigo Salinas, domina molt el 1x1, ja que tots els seus primeres línies tenen una molt bona qualitat individual. No serà un rival gens fàcil pel Fraikin, tal i com ja no ho va ser en la darrera ocasió ara fa poc més d'un mes. "Defensar bé el seu joc amb el pivot serà molt important. Defensivament poden treballar en defensa 3:3, fet amb el que haurem d'estar atents i ser efectius", comenta el tècnic granollerí C. Viver.

Podràs seguir el partit a tavès del Twitter del BM Granollers i per Ràdio Granollers amb la narració de Pol Estopiñan i Aleix Agudo. Us esperem a tots en aquest darrer partit de lliga del Fraikin en aquest 2014. El mateix dissabte, l'equip coneixerà a més el seu primer rival per la Copa del Rei 2015, que es disputarà a León.

Baixes pel partit de demà:

Marc Garcia Consulta el perfil

Nicklas Grundsten Consulta el perfil