Ferran Solé i Miriam González llançant des de l'extrem

Dissabte et necessitem al Palau d'Esports per a animar als nostres dos equips: el KH-7 BM Granollers es medirà al Clínicas Rincón BM Málaga (18h) i el Fraikin BM Granollers al BM Benidorm (20.30h)

KH-7 BM GRANOLLERS VS CLÍNICAS RINCÓN MÁLAGA COSTA DEL SOL (18H)

Mireia Torras llançant un penal (Foto: Toni Torrillas)El KH-7 BM Granollers afronta la seva primera prova de foc al Palau. El Clínicas Rincón Málaga Costa del Sol va ser l'equip que va pujar de categoria amb les vallesanes, i la temporada passada van protagonitzar duels molt igualats. Amb ambdós conjunts renovats es preveu un partit intens i important per a mantenir l'objectiu d'allunyar-se de la lluita per la permanència.

L'esquadra andalusa compta amb la màxima golejadora del que portem de temporada, Jennifer Gutiérrez, que també va ser la jugadora que més gols va anotar a l'Europeu d'handbol platja d'aquest estiu. El Clínicas Rincón Málaga Costa del Sol ha incorporat aquesta temporada moltes jugadores provinents de lluny de les nostres fronteres: Savica Mrkikj (Macedònia), Maria Stroe (Rumania), Zorica Mihajlova (Macedònia), a part de Lidia Jiménez, una jugadora amb molta projecció i qualitat.

L'equip que dirigeixen Jose Luis Villanueva i Robert Cuesta té una gran oportunitat per a tornar a sumar: la lluita per la permanència aquesta temporada estarà molt renyida i el conjunt andalús és un rival directe. Però per a guanyar aquest partit les vallesanes necessitaran que el Palau sigui el nostre vuitè jugador.

Es podrà seguir el partit en directe per streaming a www.rfebm.com.

Fraikin BM Granollers vs BM Benidorm (20.30h)

Fraikin-BMBenidorm-Adria

Seguidament del partit de Divisó d'Honor Femenina, el Palau acollirà la cinquena jornada Bauhaus Asobal de la temporada a les 20:30h. Per tercera ocasió, el Fraikin disputarà un nou encontre a casa, aquest cop contra el BM. Benidorm. L'equip de Carlos Viver i Antonio Rama segueix invicte després de derrotar el passat dissabte a un lluitador BM. Aragón que s'hi va deixar la pell. Aquest va ser, sense dubte, el matx més difícil fins al moment pels de la casa, que finalment van superar amb un 32-34.

El BM. Benidorm, amb un equip més jove que l'any passat, ens visita després d'una derrota en el derbi valencià contra el Fertiberia Puerto Sagunto (29-26); fins el moment, els valencians acumulen 2 victòries i dues desfetes. L'equip de Fernando Latorre, i ex equip de l'actual jugador del Fraikin Gonzalo Porras, afronta el seu segon any a la màxima categoria. Segons paraules del seu president Abinzano, a una entrevista feta per "diarioinformacion", el president es mostrava prou crític dient: "Sé que no vamos a ganar todos los partidos porqué eso es imposible, pero hace falta dar la cara y salir concentrados en todos los partidos. Hemos de salir enchufados al 100% porqué estamos en una liga muy igualda". L'equip buscarà reprendre la imatge de treballador que tant els caracteritza com a grup i ser els guerrers que han sigut habitualment. (Pots llegir tota l'entrevista al president del BM. Benidorm clicant aquí).

Per altra banda, el Fraikin BMG no podia haver esperat un millor inici de lliga, ja en són 4 les victòries aconseguides fins el moment. La realització d'una molt bona pretemporada, la bona connexió del grup, i la bona adaptació en el joc dels nous fixatges poden ser factors claus del gran èxit de l'equip en pista. Contents per aquest gran inici, Viver i Rama treballen cada dia per seguir amb aquest esperit de lluita que desprèn el grup i per seguir plantant cara amb l'ojectiu de seguir sumant punts i victòries.  Les baixes per la 5a jornada seran les de: Guilherme Valadao i Álvaro Ferrer; seran dubte fins a darrer moment Salva Puig i Marc Garcia.

El partit es podrà seguir en directe pel Twitter del BM Granollers, Ràdio Granollers Esports i via televisiva, per Movistar Canal + Deportes .No perdis ocasió i vine a gaudir d'una tarda de màxim handbol al Palau. Nosaltres t'ho posarem fàcil amb un ambient festiu al bar del Palau, on podràs assaborir combinacions de pintxos i begudes del Càtering Tresmall a preus molt suculents. Us hi esperem!

Ariadna Cañameras i Meritxell Martin Reina

Equip de Comunicació del BM Granollers