Miriam González llançant des de l'extrem (Foto: Xavier Solanas)

Les vallesanes volen seguir sumant al Palau davant un equip debutant a la Divisió d'Honor Femenina a les 17h

El KH-7 BM Granollers té una nova oportunitat d'or per a seguir creixent a la Liga Loterías. El rival de dissabte és el Jofemesa Oviedo BM Femenino, un dels dos conjunts que va pujar de categoria la temporada passada. El rival és l'actual cuer de la Divisió d'Honor Femenina i només ha sumat un punt (l'empat de l'última jornada amb el Canyamelar Valencia), mentre que l'esquadra catalana ha guanyat dos partits i compta amb quatre punts a la classificació.

El KH-7 BM Granollers celebrant una victòria al Palau (Foto: Xavier Solanas)Per part de l'equip asturià destaquen la primera línia Irene Espinola, la màxima anotadora del grup amb 30 gols, i l'extrem Nazareth Calzado, amb 11. Aida Palacio també és una de les peces clau al conjunt visitant i una jove promesa potent i determinant. Nuria Andreu és, segons la Federació Espayola, l'estrella del Jofemesa Oviedo: la central de 24 anys va ser formada a la cantera del Balonmano Elche i compta amb una experimentada carrera. La incorporació més destacada d'aquesta temporada ha estat la de Celia Rojo, pivot provinent de l'Atlético León.

El KH-7 BM Granollers afronta tres jornades vitals: jugarà contra el Jofemesa Ovideo BM Femenino, el Carobels ULE CLEBA León i l'Aiala Zarautz en tres partits consecutius. Si sumés tots aquests punts es consolidaria a una zona comfortable de la classifiació de la Divisió d'Honor Femenina i tindria la permanència molt ben encarrilada. El Palau ha de seguir sent talismà en aquests enfrontaments tant determinats, i l'equip que dirigeixen Jose Luis Villanueva i Robert Cuesta necessita que el públic sigui un jugador més. Us esperem a tots dissabte a les 17h al Palau d'Esports de Granollers!

Ariadna Cañameras

Equip de comunicació del BM Granollers