Carlota Rubio en una acción ofensiva durante el último enfrentamiento contra Rocasa

El Palau obre el tercer any a Divisió d'Honor dissabte a les 17:00 i el club fa una crida perquè l'afició ho converteixi en una festa de color i soroll

El KH-7 BM Granollers retrobarà dissabte la seva afició en el primer partit oficial de la temporada al Palau. Al davant hi tindrà el campió de la Challenge Cup i subcampió de l'última lliga, contra el que ja va disputar un amistós fa dues setmanes al torneig francès Femina Hand'Cup, amb victòria ajustada per a les canàries (29:27). Les noies de Villanueva i Cuesta estan preparant a consciència l'enfrontament i necessiten el suport de l'afició. Per això, des del club fem una crida a l'afició perquè vingui amb la samarreta blanca del BMG i amb ganes de viure i veure un gran partit.

Com a la temporada passada, al final del partit farem un homenatge a les jugadores que han deixat l'equip i no es van poder acomiadar de l'afició a l'últim partit de lliga 2015/16: Sandra Pérez, Clara Poo, Alba Sevilla i Andrea de la Torre.

Debut al Palau molt esperat

Després d'una pretemporada que ha servit per anar madurant un equip amb moltes cares noves, l'afició podrà veure dissabte els progressos de la plantilla, que vol confirmar les bones sensacions que va mostrar a Porriño la setmana passada. El tècnic del KH-7, José Luis Villanueva, assegura que "l'equip està mentalitzat per a donar-ho tot i vol que el Palau d'Esports sigui un fortí festiu i sorollós, difícil per a qualsevol equip que el visiti. Per això, necessitem una afició que ens acompanyi des del primer moment".

Sobre el rival, Villanueva confia que "malgrat la magnitud de l'equip que tindrem al davant, sortirem a disputar la victòria de tu a tu. Necessitem fer un partit complet del principi al final i posar la qualitat que les nostres jugadores tenen al servei de l'esquema col·lectiu que volem proposar". L'equip creu en les seves possibilitats i vol continuar creixent.

Un rival potent i amb algunes novetats

La qualitat del Rocasa Gran Canària és notòria. Recentment, ha estat sempre lluitant per guanyar la lliga i l'última temporada va quedar empatat a punts amb el Bera Bera, que es va proclamar campió per la diferència de gols. A l'última gala de la Liga Loterías, es va reconèixer el gran nivell de l'equip canari amb premis individuals a la milor portera de la lliga, la internacional Silvia Navarro; a la millor central, María Luján, que marca el ritme de l'equip i va ser-ne la màxima golejadora; a la millor lateral dret, A. Rodríguez, amb 118 gols la temporada passada; i al millor entrenador, Paco Santana.

Tanmateix, aquest entrenador ha abandonat l'equip aquest estiu i el president del club, Antonio Moreno, n'ha assumit la direcció tècnica. També ha marxat Davinia López, una de les seves jugadores més desequilibrants. Per contra, el Rocasa s'ha reforçat amb incorporacions com la pivot romanesa Hamciuc i la lateral cubana Lusson. L'equip arribarà al Palau després de debutar a la lliga amb una ajustada victòria contra l'Handbol Canyamelar (22:21) en què Sayna Mbengue va patir una greu lesió als lligaments.

Villanueva assegura que es tracta d'un equip "amb una defensa dura de jugadores amb molt presència i un model de joc ofensiu molt definit i interpretat mil·limètricament per María Luján". L'equip necessitarà estar ben concentrat per afrontar aquest repte i que l'afició doni tot el suport possible.

El partit es podrà seguir en directe a través de @BMGranollers

Equip de comunicació del BM Granollers